Naslovna > Vijesti > Kupujte iz prve ruke

Sajam autodijelova u Banjaluci

Kupujte iz prve ruke

U Banjaluci je proteklog vikenda održan treći po redu sajam autodijelova i prateće servisne opreme. U dvije hale banjalučkog sajma priliku da predstave svoje proizvode imali su poznati proizvođaći iz cijelog svijeta ...

Ovaj sajam je namijenjen isključivo za profesionalce, ovlaštene prodavače autodijelova, mehaničare i servisere u cijeloj Bosni i Hercegovini.

 

„Veliko mi je zadovoljstvo da smo ovaj vikend, poslednji u februaru mogli da ugostimo naše profesionalne kupce na trećem po redu kućnom sajmu autodijelova prateće i servisne opreme ovdje na banjalučkom velesajmu. Ovo je već tradicionalna manifestacija i još uvijek samo jedini kućni sajam ovog tipa u BiH“ rekla je direktor marketinga AK „AutoMilovanović“, Mirjana Milovanović.

 

Na trećem kućnom sajmu AM grupacije, svoje mjesto našlo je 35 izlagača iz 15 zemalja svijeta. Svoje proizvode izlagali su i proizvođači stacionirani u našoj regiji a koji rade za mnoge svjetske proizvođače automobila. Hiljade profesionalnih servisera i mehaničara imalo je priliku da odsluša mnoštvo predavanja i da se direktno upozna sa predstavnicima najkvalitetnijih brendova. Učesnici nisu krili zadovoljstvo organizacijom ovog događaja i već su rezervisali mjesto za sledeći sajam koji će se ponovo održati u organizaciji ove grupacije.

 

Menadžer Nexus Automotiv internationala, Hubert Slok reako je: „Jedna stvar koju mogu da kažem je da sam impresioniran događajem kojem prisustvujem. Ovo je snažan dokaz da Auto Milovanović ide u dobrom smjeru. Takođe vjerujem da je ovo jaka poruka dobavljačima premium brendova. Oni dobavljači koji se pokazuju danas, takmičiće se sutra ali i cijelu godinu u ovom poslu. Ovdje danas dolaze prodavci i mehaničari da razgledaju i razgovaraju sa dobavljačima, kasnije će biti hiljadu i više garaža a to je sjajna poruka za držanje zajedno u ovom poslu.“

 

Organizator je u sklopu ove manifestacije takođe upriličio i humanitarni program, posebno osmišljen kako bi ovaj događaj učinili još bogatijim i značajnijim. AM grupacija je pored ovog, organizator i drugih sajmova u regionu.

„Mi svakako planiramo da ovo ostane neka tradicionalna manifestacija jer je ovo jedini način da mi u direktnom kontaktu sa našim profesionalnim kupcima, pokažemo sve ono što imamo do sada i najavimo ono što će se dešavati u budućnosti“ dodala je direktor marketinga AK „AutoMilovanović“, Mirjana Milovanović.

 

Datum objave: 29/02/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook