47. izdanje revije Rétromobile, najstarije i najprestižnije evropske revije klasičnih automobila, održaće se od 1. - 5. februara u izložbenom centru Paris Expo Porte de Versailles. Na ovom prestižnom francuskom događaju biće predstavljeno preko 1.000 vozila i biće domaćin za preko 600 međunarodnih izlagača i skoro 130.000 posjetilaca. Lancia nije mogla da propusti šansu da se predstavi na ovom događaju sa odjeljenjem Stellantis Heritage. Cilj ovog odjeljenja osnovanog 2015. godine jeste zaštita i promocija istorijskog nasljeđa brendova Alfa Romeo, Fiat, Lancia i Abarth, a svoju misiju sprovodi učešćem na događajima i nuđenjem usluga posvećenih ljubiteljima i vlasnicima klasičnih automobila italijanskih brendova ove Grupe.
Sa „funkcionalnim“ i oštrim formama kako sprijeda tako i pozadi, Lancia Rally 037, poznatiji kao kod projekta u kom je nastao, „037“, čist je sportski automobil koji otelotvoruje poznatu pobjedu Davida nad Golijatom. Lancia Rally 037 bio je posljednje vozilo s pogonom na dva točka koji je osvojio Svjetsko prvenstvo u reliju 1983. godine, nadvladavši moćne protivnike s pogonom na sve točkove. Zasnovan na modelu Beta Montecarlo, Lancia Rally 037 nije dizajniran kao vozilo za masovnu proizvodnju s obzirom da je model na putevima bio je striktno potreban za ulazak u svijet relija. Predstavljen je 1982. godine na Sajmu automobila u Torinu, a proizvedeno je 200 primjeraka kako bi se dobio pristup grupi B, ali svega 53 primjerka su opremljena za takmičenje.
Debitovao je na reliju Costa Smeralda u aprilu 1982. godine i zvanično se takmičio u sezoni 1983. sa zvaničnim timom Lancia Martini Racing. Model 037 je dominirao svjetskim prvenstvom od svoje prve trke i osvojio Monte Karlo sa Valterom Rorlom (Walter Röhrl) za volanom. Na kraju sezone, uprkos jakoj konkurenciji novog Audijevog modela Quattro sa pogonom na sve točkove, Lancia je osvojila Svjetsko prvenstvo u konstruktorima i osvojila drugo mjesto u Svjetskom prvenstvu za vozače i Evropskom i Italijanskom prvenstvu.
Opremljen četvorocilindarskim motorom sa ubrizgavanjem sa dvije osovine, sa snagom od 260 do 305 KS u zavisnosti od zapremine motora (od 1.995 do 2.111 cc), Rally 037 se pokazao kao lagano, okretno vozilo visokih performansi sa superiornim upravljanjem i trenjem na putu. Ovo je takođe omogućeno zahvaljujući njegovoj originalnoj hibridnoj, monokok i cjevastoj konstrukciji koju je opremila radionica Pininfarina, koja je razvila agresivnu i elegantnu karoseriju sa značajnim aerodinamičkim opterećenjem ka tlu. Da bi se postigla maksimalna efikasnost, napravljen je od poliestera sa ojačanjima od fiberglasa, a i poklopac prtljažnika i motora mogu se vrlo brzo odvojiti. Minimalistički i racionalni enterijeri bili su neophodni za takmičenje. Pored toga, imao je nekoliko aerodinamičkih dodataka, uključujući upadljiv zadnji spojler, što ga je učinilo još impresivnijim.