Nešto ranije ovog mjeseca pojavile su se špijunske fotografije osvježene Lancie Ypsilon. Mali hatchback ostaje jedini model italijanskog brenda i trenutno je dostupan isključivo na domaćem tržištu. Kružile su glasine da bi se Lancia mogla u potpunosti ugasiti, ali izgleda da će stvari ići u drugom pravcu. Nakon spajanja FCA i PSA grupacija, i Lancia je postala dio novoformiranog proizvođača Stellantis, koji pod svojim krovom sada ima četrnaest brendova. U nedavnoj internet konferenciji za štampu, kompanija je detaljno objavila svoje prve korake. Sjedište Stellantisa biće u Amsterdamu, a vodiće ga Carlos Tavares, koji preuzima ulogu izvršnog direktora kompanije. Još zanimljivije je da je 14 brendova podijeljeno u različite grupe prema njihovom položaju na tržištu.
Iznenađujuće je da je Lancia navedena kao premium brend zajedno sa Alfa Romeom i DS-om. Kratko obavještenje za medije ne pruža više informacija o tome šta ova segmentacija znači za Lanciu. Sve što u Stellantisu za sada mogu da kažu jeste da Lancia po dizajnu spada u istu kategoriju kao Abarth, Alfa Romeo, Citroen, DS, Fiat, Opel i Peugeot. Za ovu grupu na čelu dizajna sjediće Jean-Pierre Ploue. Više informacija o Lancinoj budućnosti može se očekivati u narednom periodu. Na prvi pogled, čini se da bi brend mogao imati koristi od tehnologije pozajmljene iz Alfa Romea, pa čak i započeti novi život sa novim modelima. Ipak, više detalja o ovom italijanskom brendu treba očekivati od Stellantisa, ali svakako raduje činjenica da će Lancia opstati kao brend.