Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Lancia postaje premium brend

Lancia

Lancia postaje premium brend

Iako su se čak provlačile informacije da bi se Lancia mogla ugasiti kao brend, sa novim rukovodstvom kompanije Stellantis, stvari bi se mogle u potpunosti okrenuti...

Nešto ranije ovog mjeseca pojavile su se špijunske fotografije osvježene Lancie Ypsilon. Mali hatchback ostaje jedini model italijanskog brenda i trenutno je dostupan isključivo na domaćem tržištu. Kružile su glasine da bi se Lancia mogla u potpunosti ugasiti, ali izgleda da će stvari ići u drugom pravcu. Nakon spajanja FCA i PSA grupacija, i Lancia je postala dio novoformiranog proizvođača Stellantis, koji pod svojim krovom sada ima četrnaest brendova. U nedavnoj internet konferenciji za štampu, kompanija je detaljno objavila svoje prve korake. Sjedište Stellantisa biće u Amsterdamu, a vodiće ga Carlos Tavares, koji preuzima ulogu izvršnog direktora kompanije. Još zanimljivije je da je 14 brendova podijeljeno u različite grupe prema njihovom položaju na tržištu.

 

 


Iznenađujuće je da je Lancia navedena kao premium brend zajedno sa Alfa Romeom i DS-om. Kratko obavještenje za medije ne pruža više informacija o tome šta ova segmentacija znači za Lanciu. Sve što u Stellantisu za sada mogu da kažu jeste da Lancia po dizajnu spada u istu kategoriju kao Abarth, Alfa Romeo, Citroen, DS, Fiat, Opel i Peugeot. Za ovu grupu na čelu dizajna sjediće Jean-Pierre Ploue. Više informacija o Lancinoj budućnosti može se očekivati u narednom periodu. Na prvi pogled, čini se da bi brend mogao imati koristi od tehnologije pozajmljene iz Alfa Romea, pa čak i započeti novi život sa novim modelima. Ipak, više detalja o ovom italijanskom brendu treba očekivati od Stellantisa, ali svakako raduje činjenica da će Lancia opstati kao brend. 

Datum objave: 21/01/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook