Nakon kupovine većinskog dijela dionica Volkswagena, predstavljanja dizelskog Cayenna, iz Zuffenhausena dolazi nova ekskluziva limuzinski Porsche sa petoro vrata i četiri sjedišta. Više od dvije decenije stara ideja o razvoju Porscheove superlimuzine, koja je bila zamrznuta početkom devedesetih zbog “velikih troškova”, konačno je realizovana. Model Panamera svojevrsni je odgovor Porschea na Mercedes CLS, Maserati Quattroporte i nadolazeće superlimuzine poput Aston Martin Rapida i Lamborghini Estoqua.
Dizajn Panamere prožet je prepoznatljivim Porsheovim stilom, koji kombinuje mekane valovite linije, nisku bočnu siluetu i skladno zaobljen zadnji kraj. Vizuelne novine počinju od središnjeg stuba iza kojeg se krov ne spušta uobičajeno naglo, već se lagano izdužuje preko drugog reda sjedišta i u luku pada sve do zadnjeg odbojnika. Iako automobil izgleda skladno i lijepo, ostaje utisak o neujednačenosti agresivnog prednjeg i jajolikog, pomalo zdepastog, zadnjeg kraja. Gledajući iz ugla konkurentskih modela Mercedesa CLS-a i Maseratija Quattroportea, Porsche Panamera izgledom ne izaziva isti “premium” osjećaj, kao pomenuti dvojac. Koliko dizajn ostavlja prostora nedoumicama, toliko u unutrašnjosti potvrđuje pripadnost premium klasi. Najkvalitetnija koža, drvo, aluminijum... profilisana sjedišta, multimedijalna podrška, sve je na najvišem mogućem nivou (DVD, Touch Screen, BOSE zvučni sistem sa 14 zvučnika i subwooferom...)
U Panameru za sada će se ugrađivati po jedan atmosferski V6 i V8 turbo agregat, koje će dijeliti sa Cayenneom. Manji 3.6-litarski agregat razvija 290 KS, dok veći 4.8-litarski isporučuje čak 550 KS, što je više nego dovoljno za ostvarivanje zavidnih sportskih performansi i postizanje maksimalne brzine od limitiranih 250 km/h. Oba motora proizvodiće se u Stuttgart-Zuffenhausenu, dok će se karoserija izrađivati u VW tvornici u Hannoveru. Proizvođač s ponosom ističe činjenicu da će čak 70 odsto dijelova, koji će se ugrađivati u limuzinski Porsche biti domaće, njemačke proizvodnje. Osim dva motora na raspolaganju su i dva mjenjača šestostepenim manuelac i novi sedmostepeni PDK automatik sa dvostrukim kvačilom, koje omogućava rafalno mijenjanje brzina.