Naslovna > Automobili > BMW > Serija 7 > Maksimum maksimuma
FOTO GALERIJA (32)

BMW Serije 7

Maksimum maksimuma

Sa redizajniranom „sedmicom“ BMW je demonstrirao svoja najbolja aktuelna dostignuća u oblastima dizajna, digitalne tehnologije, automatizacije vožnje, luksuznog opremanja, kvaliteta izrade i pogona,…

Poslije četiri godine na tržištu BMW je osvježio svoju najveću i najprestižniju kućnu limuzinu. Najveće izmjene napravljene su po pitanju dizajna eksterijera i enterijera, a zatim i u paketima opreme i pogonskoj gami. Kao i do sada, nova „sedmica“ biće dostupna u dvije karoserijske verzije: 5.120 milimetara dugačkoj standardnoj i produženoj od 5.260 mm. Obje su u odnosu na prethodni model duže za 22 mm, te su gabaritno manje-više slične glavnim konkurentima Audiju A8, Mercedes-Benzu S-Klase i Lexusu LS. Najveće promjene s vana zahvatile su prednji dio automobila, koji je dobio potpuno novi branik, značajno uža svjetla i veliku hromiranu masku hladnjaka, koja je izrađena u jednom komadu i 40% veća od dosadašnje. U valu povećanja porastao je i logotip BMW, dok je prednji dio automobila 50 mm viši u odnosu na prethodnika. Mada BMW-ovi dizajneri ističu da novi stil u prvi plan stavlja „prestižan status“ njihove najveće limuzine, kritičari ove ideje smatraju da su tradicionalni „bubrezi“ predimenzionirani i da su zbog toga izgubili prepoznatljivost. Novi oblik dobile su i „škrge“ iza prednjih točkova, koje BMW označava kao „Air Breathers“. Zadnji dio je dobio novi branik, sa većim izduvnim otvorima i masivnom ukrasnom hromiranom lajsnom.  Tu su i 30 mm uža svjetla koja su na novom modelu umjesto hromiranom lajsnom kao do sada spojena svjetlosnom sačinjenom od niza LED dioda širine šest milimetara.


Elitnim kupcima ponuđeno je nekoliko novih boja. Tu su Bernina Gray (na fotografijama), Royal Burgundy Red i Donington Grey, te dvije nijanse iz Individual palete: Dravite Grey i Tanzanite Blue. Osvježavanje vanjskog izgleda „sedmice“ BMW je zaokružio sa nekoliko novih dezena alu naplataka dostupnih u rasponu od 17 do 21-inča. Mogućnosti personalizacije su ostale raskošne, a među mnogobrojnim opcijama se izdvajaju Individual Shadow Line paket sa ukrasnim crnim lajsnama, sportski M Sport i klasični Design Pure Excellence, u kojem su standardne aluminijumske lajsne zamijenjenje svjetlijim hromiranim. Podsjećamo i da se pogonski najprestižniji M760Li xDrive model od ostalih razlikuje po maski hladnjaka obojenoj u Cerium Grey nijansu.
Enterijer je osvježen sa novim materijalima i savremenijim digitalnim sistemima. Tu su prije svega novi digitalni instrumenti koji se prikazuju na 10,25-inčnom ekranu visoke rezolucije, dok se na centralnom grebenu nalazi 12,3-inčni ekran multimedijalnog sistema. Oba ekrana su serijska u svim modelima. Kontrole Touch Command sistema za upravljanje grafički i funkcionalno unaprijeđenom BMW Operating System 7.0 multimedijom pojednostavljene su, a ovaj sistem zadržao je i odvojene kontrole za putnike u drugom redu sjedišta. Nova multimedija je specifična po glasovnom upravljanju najnovije generacije, koje se aktivira jednostavnim izgovoranjem riječi „Halo BMW“.


U standardnoj opremi kabina i sjedišta su obložena Dakota kožom, dok se kao opcija sada nudi i visoko kvalitetna Nappa koža. Među najskupljim opcijama u ovom segmentu ističe se ekskluzivni kožni enterijer pod nazivom Merino Individual. Osim novih dezena drvenih ukrasnih umetaka BMW je ponudio i ukrasne elemente sa efektom zatamnjenog stakla, koji proizvode posebne svjetlosne efekte. Samo kolo upravljača je ostalo istog oblika, a sitne promjene su napravljene na tasterima daljinskih komandi. Prostor za bežično punjenje pametnih uređaja i BMW-ovog digitalnog ključa prebačen je iz naslona za ruke gdje je do sada bio ispred ručice mjenjača. Kada je riječ o voznim karakteristikama BMW ističe da su napravljene određene promjene na vješanju kako bi se ono prilagodilo povećanoj snazi pojedinih motora, ali i kako bi se dodatno smanjila buka koju proizvodi u vožnji.

 

Kako bi se dodatno poboljšala zvučna izolacija kabine na lukove točkova, te B i C krovne stubove dodati su novi materijali za apsorpciju šumova, dok su kod dizelaša vibracije u radu smanjene i ugradnjom novih nosača motora. Po želji kupca dodatna izolacija od buke u kabini može se dobiti i sa opcionim laminiranim staklima, koja su serijska u 750i i 760Li modelima. U svim kombinacijama stakala vjetrobran je debeo 5,1 milimetar, a Bavarci ističu da su ugradili i novi, tiši sistem električnih podizača stakala. Prvi modeli nove Serije 7 kupcima će biti isporučeni na proljeće. Najpovoljniji dizelski model 730d na domaćem njemačkom tržištu startuje po cijeni od 88.400 eura, dok je za ulaznog benzinca 750i potrebno izdvojiti 117.200 eura. U ponudi je i hibridni model 745e po startnoj cijeni od 101.000 eura, dok je ubjedljivo najskuplji serijski model 760Li xDrive kojeg pogoni dvanaestocilindrični benzinac sa 585 KS i koji košta 174.000.

MOTORI
Pogonska gama redizajnirane „sedmice“ sadrži tri dizelske, dvije benzinske i jednu hibridnu opciju. Riječ je o motorima sa šest, osam i dvanaest cilindara, koji pokrivaju raspon od 265 do 585 KS. Svi oni su kombinovani sa osmostepenim automatskim mjenjačem, dok se zadnji pogon može dobiti jedino sa najslabijim dizel motorom i hibridnim pogonom. Podsjećamo da se uz njih kao opcija nudi xDrive pogon na sve točkove, koji je serijski u svim ostalim pogonskim kombinacijama. Sva tri dizelaša su šestocilindarske koncepcije i trolitarske zapremine. Ulazni pokreće 730d model i raspolaže sa 265 KS i 620 Nm obrtnog momenta. Iznad njega je 740d sa 320 KS i 680 Nm, dok je najjači dizelaš označen kao 750d i on raspolaže sa 400 KS i 769 Nm, što je dovoljno da se od 0 do 100 km/h ubrza za samo 4,6 sekundi i postigne elektronski ograničenih 250 km/h. Ljubiteljima benzinaca nude se jedan osmocilindarski motor (750i) sa 530 KS i 750 Nm, te prestižni V12 motor sa 585 KS i 850 Nm. Sa ovim motorom „sedmica“ od 0 do 100 km/h sa aktiviranim serijskim Lounch Control režimom rada mjenjača ubrzava za samo 3,8 sekundi. Šesta pogonska opcija predstavlja hibridnu kombinaciju trolitarskog benzinca i elektromotora, koja raspolaže sa 286 KS i 600 Nm. BMW tvrdi da ovaj model na 100 pređenih kilometara uz prosječnu potrošnju može najmanje da potroši od 2,1 do 2,6 litara benzina, odnosno da u potpuno erlektričnom režimu prevali od 54 do 58 kilometara.

Datum objave: 23/03/2019
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook