Naredna generacija Mazde MX-5 biće pokretana 1.3 litarskim SkyActiv četverocilindričnim benzincem opremljenim turbopunjačem. Dakle postojeće 1.8 i 2.0 litarske agregate u novom izdanju Mazdinog roadstera 2014. godine najvjerovatnije nećemo vidjeti. Manji agregat ispod poklopca izazvat će svojevrsnu „lančanu“ reakciju. Mazdini stručnjaci trenutno rade na smanjenju težine automobila.
Cilj je sa 1075 kg, težinu bez vozača svesti na 800 kg. Manja težina i manji agregat za posljedicu će imati upotrebu lakših i manjih dijelova. Tako će kočnice biti manje, lakši mjenjač, lakši ovjes itd. Sve ovo ide u prilog smanjenju utroška uz održavanje performansi. Kada je u pitanju dizajn nova MX-5 će slijediti Mazdinu filozofiju „Kodo“ (duša u pokretu), koju smo već vidjeli da konceptnim modelima Shinari i Takeri.