Naslovna > Automobili > Citroen > C4 > Marka niže uspjehe

PSA Peugeot Citroën

Marka niže uspjehe

U Europi je prodano 984.000 vozila Grupe, što predstavlja porast od 2,9 % u odnosu na prvu polovinu 2014. ...

Prodaja marke PEUGEOT porasla je za 6,7 %, naročito zahvaljujući izvrsnom uspjehu modela PEUGEOT 308, trećeg u segmentu C (limuzine i karavani) po prodaji u Europi i prvog u tom segmentu u Francuskoj. U segmentu B SUV, PEUGEOT 2008 zadržava 2. mjesto u Europi s 57 % vozila prodanih s opremom dviju najviših razina.

 

Broj registriranih vozila CITROËN porastao je za 2,8 %. Marka žanje uspjeh svog repozicioniranja započetog prije godinu dana, dobre prodajne politike i uspjeha posljednjih noviteta među osobnim vozilima. CITROËN C4 Cactus, koji je međunarodna kritika prepoznala naročito kada je posljednjeg travnja u New Yorku osvojio nagradu „World Car Design of the Year“, prodan je u 43.000 primjeraka u šest mjeseci. Novi C1 prodan je u 32.000 primjeraka u šest mjeseci, što predstavlja porast od 54 % u odnosu na njegovog prethodnika.

 

DS bilježi prodaju od 40.700 primjeraka, uz porast od 14,8 % između prvog i drugog tromjesečja 2015., koje je obilježilo lansiranje novog modela DS 5. Marka nastavlja sa svojom strategijom dugoročnog pozicioniranja prema visokoj klasi i slavi 60. godišnjicu originalnog modela DS lansiranjem ograničene serije ‚1955’ svih modela game.
Prvih šest mjeseci 2015. obilježilo je i otvorenje novih prodajnih mjesta DS STORE, od kojih su posljednji otvoreni u Parizu, Ženevi, Luxembourgu i Milanu. Mreža DS danas broji 9 prodajnih mjesta DS STORE i 65 salona DS.

 

Maxime Picat,glavni direktor marke PEUGEOT, izjavio je: „Sa svjetskom prodajom u porastu od 3,9 %, koji je osiguran iznimnim uspjehom modela 308 i uvođenjem ‚best in class’ tehnologija, Marka PEUGEOT potvrdila je svoju snažnu moć privlačnosti i šalje poruku pouzdanosti za budućnost.“

 

Datum objave: 16/07/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook