Podsjećamo, sve se desilo na utrci u Singapuru i to u 12 krugu, kada se Hamilton našao iza Masse na 19. Krivini gdje je došlo do kontakta. Epilog je bio da je Massa morao po novu zadnju gumu, a Hamilton po prednje krilo. I po normalnim, saobraćajnim, trkačim i logičkim propisima, krivica je na vozaču koji je bio iza, a to je Hamilton.
No, jedna uputa na radiju za Massu od strane inžinjera Rob Smedley-a, baca novo svjetlo na ovaj događaj. Smedley je prije incidenta rekao Massi: „Zadrži ga koliko god možeš, hajde da mu uništimo utrku“
Poslije utrke, Masa je imao samo riječi optužbe za Hamiltona, naglašavajući činjenicu da su se stvari mogle završiti i gore. Novinar BBC-a Martin Brundle je na svom Twiteru možda najbolje opisao ovaj slučaj, okarakterišući ga kao pokušaj Masse da sruši Hamiltonovu strategiju u utrci, ali ne i bolid, jer bi na taj način Brazilac oštetio i sebe.