BMW je više puta ulazio u svijet mode, ali njegov posljednji automobil pravi je primjerak za modnu pistu. BMW XM Mystique Allure stvoren je u znak posvete jednoj od najvećih ikona u svijetu modelinga, jedinstvenoj Naomi Campbell, koja je već ranije sarađivala s njemačkom automobilskom kompanijom za kampanju BMW XM 2023. Ipak, nova ljubičasta zvjerka je pravi „couture“ automobil, a svoju premijeru je doživjela na trenutnom Filmskom festivalu u Cannesu.
Ova jedinstvena kreacija bazirana je na prvom sportskom automobilu visokih performansi kompanije BMW M, kojeg pokreće M HYBRID pogonski sistem. Spajajući progresivni luksuz s ekstravagantnim izgledom, dizajniran je korišćenjem ekskluzivnih materijala iz svijeta visoke mode i ima jedinstveni zvučni zapis osmišljen u saradnji sa kompozitorom filmske muzike Hansom Zimmerom. Kao i prošlogodišnja kampanja "Dare to be You" za BMW XM, i ova u središte stavlja samopouzdanje, želju da budete ono što jeste i idete svojim putem.
Oblik automobila definisan je izuzetnim tekstilima poput oslikanih šljokica i plišanog baršuna, a čak je i spoljašnji dio XM Mystique Allure prekriven ručno izrađenim materijalima u nijansama tamnoplave i ljubičaste, jedinstvenoj kombinaciji koju je BMW nazvao Ultramarine. Unutra, oblikovani krov i posebna šema osvetljenja daju XM Mystique Allure dodatnu dimenziju, dok zvučni zapis naručen od Hansa Zimmera svira na zvučnicima, demonstrirajući zvučne mogućnosti BMW-ove XM linije. BMW je detaljno pristupio zadatku, nabavivši delikatne ukrase od švajcarske kompanije za tkanine Jakob Schlaepfer, čija klijentela predstavlja vrhunac luksuza: Louis Vuitton, Dior, Chanel