Naslovna > Teme > Na krilima novih modela

Mazdin uspon

Na krilima novih modela

Zahvaljujući inovativnim i nevjerovatno dizajniranim automobilima, već deset kvartala za redom, Mazda bilježi rast prodaje u Europi …

Tržišni rast u drugom kvartalu 2015., u odnosu na isti period prethodne godine, iznosi 13%, kupcima je ukupno isporučeno 47.232 Mazda automobila, čime je Mazda prevazišla ukupni rast tržišta od 8,8%. “Naravno da smo vrlo zadovoljni uspjehom i stalnim rastom prodaje Mazde u Europi prethodnih nekoliko godina, od kada smo lansirali našu novu generaciju vozila”, rekao je potpredsjednik za prodaju u Mazda Europe Martijn ten Brink. “I to ne znači da ćemo tu stati: Potpuno nova Mazda CX-3 je već premašila naša ionako velika očekivanja, a predstavljena je prošlog mjeseca, a četvrta generacija legende Mazde MX-5 tek dolazi.” Mazda bilježi najveći rast u Španiji – čak 45%, u odnosu na drugo tromjesečje prošle godine, ali i na ostalim tržištima procenti rasta su dvocifreni, npr. u Italiji +35%, Nizozemskoj +21%, Poljskoj +20, Engleskoj +19%.

 

Pobjednička kombinacija nove generacije Mazda vozila lagana, a istovremeno izuzetno učinkovita SKYACTIV tehnologija i zadivljujući KODO, duša pokreta, dizajn, katapultirali su Mazdu u najbržu trku rasta i to u oba poslovna segmenta, prodaje i profita. Dilerska mreža u Europi, istovremeno sa vlastitom transformacijom ka više premium izgledu i poziciji, privlači značajan broj novih kupaca. Apsolutni lider ovog rasta je potpuno nova Mazda2, čija je prodaja, u upravo završenom kvartalu, povećana za 57%. Juni je bio najbolji mjesec sa povećanjem prodaje, u odnosu na prošlogodišnji, za čak 93%. Čini se da će i Mazda CX-3, predstavljena 19. juna, biti apsolutni hit u rastućem segmentu malih SUV vozila, te da će njen uspjeh donijeti slične podatke u narednom periodu.

 

Takođe, vrela su očekivanja i od nove generacije Mazde MX-5, koja u Europu stiže u vrelom augustu. Imajući u vidu da će legendarni roadster iz Mazde biti sedmi potpuno novi model japanskog proizvođača u samo dvije godine, jasno je da uspjeh nije slučajan.

Datum objave: 09/07/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook