Hyundai Motor, kao službeni sponzor FIFA Svjetskog kupa 2022. godine, najavio je pružiti pomoć najvećem svjetskom fudbalskom turniru kako bi postigao svoj cilj – CO2 neutralnost, osiguravajući ekološka vozila za 50% putničkog prevoza ovog događaja. Prvi put u istoriji voznog parka ovog takmičenja postoje ekološka vozila. Hyundai Motor će osigurati 616 vozila za FIFA Svjetsko prvenstvo 2022 godine, a od te flote 446 vozila će biti putnička, a nešto više od pola (226 jedinica) hibridnih električnih (HEV) i baterijskih električnih (BEV) modela. Hyundai će takođe osigurati 10 električnih autobusa za korištenje tokom događaja koji se održava u Kataru od 20. novembra do 18. decembra.
"Hyundai Motor i FIFA dijele snažnu predanost tome da ovogodišnji događaj bude održiv kroz korištenje čiste mobilnosti", rekao je Jaehoon Chang, predsjednik i izvršni direktor Hyundai Motor Company. "Pružanjem naših ekološki prihvatljivih hibridnih i baterijskih električnih vozila kao kopnenog prevoza, očekujemo da ćemo postići naš zajednički cilj da Svjetsko prvenstvo u Kataru bude dobitak za planetu Zemlju i čovječanstvo." Hyundai Motor će osigurati Hyundai IONIQ 5, Sonatu HEV, Tucson HEV i KONA-u HEV kao i Genesis G80 EV i GV70 EV za prevoz VIP osoba i osoblja FIFA-e, te električne autobuse za prevoz članova medija.
Osim toga, kompanija će pružati usluge punjenja za ispražnjena električna vozila koristeći inovativnu funkciju Vehicle-to-Load (V2L) na dva električna IONIQ 5. FIFA će osigurati 100kW-150kW punjače za električna vozila na parkiralištima samog događaja koji se nalaze u Dohi, u Kataru, kako bi se osigurao kontinuirani rad električnih vozila. Hyundai će u stvarnom vremenu nadzirati vozni park, te u slučaju nezgode pružiti brz odgovor servisa, rješavanje problema i pregled vozila prema potrebi.
Za besprijekornu uslugu tokom cijelog razdoblja takmičenja, tim iz HMC-ove službe sjedišta, predstavništva regionalne službe i regionalnog centra za kvalitet Bliskog istoka će biti na raspolaganju u “Sobi za provjeru kvaliteta” na FIFA-inom parkiralištu kako bi pomagao u lokalnom radu. Tim će prema potrebi koristiti servisnu infrastrukturu predstavništva u Kataru za popravak vozila. Hyundai je od novembra proveo program obuke o svojim HEV i BEV vozilima za sve vozače uključene u rad voznog parka.