Naime, oni su započeli teaser kampanju ali na pomalo neobičan način jer su pozvani mladi talenti i snimatelji koji su imali mogućnost da prezentuju svoju viziju autmobila budućnosti. Od učesnika su zahtijevali da se fokusiraju na tri ključne karakteristike koje najvjerodostojnije opisuju Audi A6. Pod tim se misli na digitalizaciju, performanse i komfor i ovo je ujedno sve što su za sada željeli reći čelnici Audija. Ono što je već poznato je to da je novi model urađen na MLB platformi i da će biti lakši od prethodnika, ali i dosta veći od istog.
Takođe znamo da će u ponudi biti niz četvorocilindarskih i šestocilindarskih dizelskih motora, a što se tiče benzinskih motora oni će biti diktirani u zavisnosti od tržišta. Veliko predstavljanje ovog modela očekuje se na Sajmu automobila u Ženevi, dok se online premijera očekuje nekoliko sedmica poslije. Na tržištu će se prvo pojaviti sedan, a nakon toga će uslijediti karavan i A6 Allroad verzije