Između ostalih, Hyundai je najnovija kompanija koja je objavila da će slijediti strategiju smanjenja emisije štetnih gasova, što znači kraj motorima sa unutrašnjim sagorijevanjem. Samim tim u budućnosti će u ponudi biti automobili sa alternativnim izvorima pogona, prije svega električnom energijom, ali i hidrogenskim pogonom. Prva makro-regija u svijetu koja je generalno pokrenula zakonsku inicijativu za ograničavanje emisije ugljen dioksida, je Evropska Unija, pa su tako i u Hyundaiju odlučili da do 2035. godine, na stari kontinent isporučuju jedino vozila koja ne emituju štetne gasove.
Konkretno ova godina je izabrana u skladu sa zakonom koji je Evropska Komisija predložila i o kome će glasati države članice, a on obuhvata i odredbu kojom se ukida prodaja novih automobila sa SUS pogonom do 2035. godine. Dalje, Hyundai u današnjoj najavi planira da do 2040. godine zaustavi prodaju „dizelaša“ i „benzinaca“ na globalnom nivou to jeste, na velikoj većini tržišta, u skladu sa infrastrukturom i drugim uslovima. Takođe ova kompanija procjenjuje da će električna i hidrogenska vozila činiti 80 posto ukupne godišnje prodaje do tada, dok bi se prema istoj procjeni postotak ovih vozila u godišnjoj prodaji trebao popeti do 30% do kraja ove decenije. U međuvremenu, čitavo globalno poslovanje kompanije biće pokretano obnovljivom energijom do 2045. godine, prema dugoročnom planu. Ova kompanija predstavila je više projekata u okviru predstavljenog plana, a mnogi su najavljeni i očekuju se njihove premijere u budućnosti. Koncept model Prophecy prikazuje se na IAA sajmu u Minhenu, kako bi najavio dolazak proizvodnog modela 2022. godine, kao i limuzina Ioniq 6. Električni crossover Ioniq 5 postoji i kao robotaksi sa autonomnim sistemom vožnje nivoa 4, a u planu je i pokretanje službe taksija bez vozača.