ŠKODA isporuke porasle su za 15,5% na 89.600 vozila u aprilu (april 2013: 77.600), što ga čini najboljim mjesecom u istoriji kompanije. ŠKODA je povećala prodaju za 20,7% u Evropi, u Kiniza 7,6%, a u Rusij iza 3%. Nova ŠKODA Octavia se pokazala kao veliki hit i doživila je rastprodaje širom svijeta od 30%. Isporuke modela ŠKODA Octavia porasle su za gotovo 60% u Zapadnoj Evropi.
"Drago nam je da se nastavlja pozitivan trendu posljednjih nekoliko mjesec i“, ističe Werner Eichhorn, ŠKODA član Uprave za prodaju i marketing. „Naš mlad i atraktivan raspon modela je inspirativanza sve veći broj kupaca. Nakon postizanja najboljih prodajnih rezultata u aprilu do sada, mi smo bez problema prestigli naš predhodni prodajni rekordiz prvog kvartala. Naš brend prodao je više automobila uprva tri mjeseca ove godine nego ikada prije u prvom kvartalu“ dodaje Eichhorn.
U narednim mjesecima, ŠKODA planira da nastavi najveću modelsku ofanzivu u korporativnoj istoriji kompanije. Krajem ovog mjeseca na tržište dolazi novi ŠKODA Octavia G-TEC -prvi Octavia model pogonjen naprirodni plin. Novi ŠKODA Octavia Scout će biti pušten na tržište ovog ljeta. Osim toga, tu su još tri nove sportske Monte Carlo verzije: ŠKODA Yeti, ŠKODA Rapid Spaceback i ŠKODA Citigo. Kompanija također, u prvoj polovini ove godine, planira uvođenje modela ŠKODA Octavia i ŠKODA Rapid Spaceback u Kini – za brend najveće pojedinačn otržište. ŠKODA Rapid će u aprilu dopuniti raspon modela koji će se nuditi u Rusiji.
U aprilu češka marka ponovo je zabilježila značajan rastu Zapadnoj Evropi. Isporuke kupcima porasle su za22,1% na 36.600 vozila (avgust 2013: 29.900), što znači da je ŠKODA značajnop orasla u svim pojedinačnim tržištima. U Njemačkoj, najvećem evropskom tržištu za brend,ŠKODA isporuke porasle su za 16,2% na12.900 vozila, gdje je češki proizvođač na liderskoj poziciji u odnosu na sve ostale uvozne brendove. Uz povećanje od 26,2% na 6.200 isporučenih vozila, brend nastavlja da obavlja odličan posao na tržištu Velike Britanije.
ŠKODA prodaja se više nego udvostručila u Holandiji (1.600 vozila, što je porast od 103,2%). ŠKODA je također postigla dvocifreni rast u Belgiji (1900vozila, porast 28,9%), Francuska (1.900 vozila, porast 17,3%), Španija (1.700 vozila, porast 28,7%), Švicarska (1.500 vozila, porast 34,2%), Italija (1.300vozila, porast 11,4%), Austrija (2000vozila, do19,6%), Finska (800 vozila, porast 20,9%), Irska (500 vozila, porast 26,4%), Grčka (300 vozila, porast 33,3%) i Portugalu (300vozila, porast 48,0%).
U Istočnoj Evropi, ŠKODA prodaja je porasla za 1,6% na 10.700 vozila isporučenih u aprilu ove godine (april 2013: 10.500). U Rusiji, trećem najvećem tržištu za brend, isporučeno je 7700 vozila kupcima, što predstavlja povećanje od 3,2% u odnosu apri l2013. (april 2013: 7500). ŠKODA je takođe zabilježil advocifreni rastu Rumuniji (600 vozila, rast 38,7%), Srbija (500 vozila, rast 60,7%), baltičke države (500 vozila, rast 51,7%) i Kazahstan (400 vozila, rast 43,1%).
ŠKODA prodaja je porasla za više od trećine u Centralnoj Evropi u aprilu ove godine. Isporuke kupcima porasle su za 35,8% na 14.600v ozila( avgust 2013: 10.800). Marka je ostvarila izuzetan rast prodaje na svom češkom domaćem tržištu od 38,9% na7.100 isporučenih vozila (april 2013: 5100). U Hrvatskoj, 700 kupaca odlučilisu se za Škodu-skoro četiri puta više nego u aprilu 2013. ŠKODA pokazuje izvanredne rezultate i u Poljskoj (4200 vozila, rast 28,1%), Slovačka (1400 vozila, rast11,2%), Mađarska (800vozila, rast25,5%) i Slovenija (400 vozila, što je 34,0%).
ŠKODA je pojedinačno najjačana tržištu u Kini gdje su isporuke kupcima porasle za 7,6% na21.900 vozila ( avgust 2013: 20.400). U Indiji, ŠKODA je isporučila 1.200 vozilau aprilu ( april 2013: 2000).