Naslovna > Automobili > Pagani > Imola > Najnoviji ultrasportski dvosjed

Pagani Imola Roadster

Najnoviji ultrasportski dvosjed

Automobil inspirisan modelom Huayra BC Roadster najmoćniji otvoreni Pagani do sada. Horacio Pagani, osnivač i vlasnik kompanije, otkrio je da će Imola Roadster biti ručno izrađen u samo osam primeraka, čime se naglašava ekskluzivnost ovog modela...

Pagani je nedavno otkrio svoje najnovije remek-djelo pod nazivom Imola Roadster, koje je produžetak uzbudljive sage iz serije 'Grandi Complicazoni', započete s pet jedinstvenih modela Imola Coupé. Ovaj najnoviji ultra-sportski dvosjed predstavlja evoluciju modela Huayra BC Roadster i istovremeno je najmoćniji otvoreni Pagani do sada. Pažljivim posmatranjem, primijećuje se da su pojedini detalji jasno inspirisani modelom Huayra R, koji nije namijenjen za javnu upotrebu.

 

 

 


Imola Roadster pokreće centralno postavljen 6-litarski V12 motor proizvođača AMG, koji, uz podršku dva turbopunjača, razvija impozantnih 850 konjskih snaga pri 5.600 obrtaja u minuti. Motor raspolaže sa 1.100 Nm najvećeg obrtnog momenta u rasponu od 3.600 do 5.600 obrtaja u minuti. Za prenos ove snage na zadnju osovinu brine se 7-stepeni sekvencijalni mjenjač, koji je i ovog puta dizajnirao Xtrac. Iako Pagani još uvijek nije objavio specifične podatke o ubrzanju ovog karbonsko-titanijumskog "čudovišta", poznato je da Imola Roadster prestaje sa ubrzanjem kada brzinomjer dostigne broj 350. Važno je napomenuti da masa ovog automobila iznosi svega 1.259 kilograma.

 


Za efikasno zaustavljanje brinu kočnice s impozantnim čeljustima i karbonsko-keramičkim diskovima, proizvedenim od strane priznate italijanske kompanije Brembo. Ovaj sistem je dio ukupne filozofije Imola Roadstera. Osim toga, naglasak se stavlja na aerodinamička rješenja karoserije, koja zajedno s adaptivnim vješanjem i gumama Pirelli P Zero Trofeo RS na ultralaganim 21/22-inčnim felnama čine Imolu jednim od najstabilnijih i najupravljivijih automobila današnjice.

Datum objave: 24/11/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook