Volkswagen je prikazao fotografije novog najsnažnijeg Golfa s prednjim pogonom ikada koji će se zajedno sa sportskom verzijom za nadolazeću trku 24 sata Nürburgringa premijerno predstaviti 31. maja. Volkswagen je ovu godinu, kada obilježava 50 godina od lansiranja prvog Golfa u Wolfsburgu, odabrao kao idealnu za predstavljanje novog, najmoćnijeg Golfa s prednjim pogonom, opet pod imenom GTI Clubsport, a to je naglasio i kamuflažnom folijom kojom je prekrio automobil. Uz ovaj model, publici će se 31. maja predstaviti i sportska verzija s kojom će VW-ov tim nastupati u klasi AT3 na trci 24 sata Nürburgringa, koja počinje 1. juna. Takođe će biti izložen i Golf GTI prve generacije, koji se 1980. godine suočio s izazovima ove slavne 24-časovne trke.
Volkswagen je otkrio da znatno olakšan (1.170 kg) Golf GTI Clubsport, koji će na Nürburgringu dijeliti Benny Leuchter, Johan Kristoffersson, Nico Otto i Heiko Hammel, sa sobom donosi četverocilindarski dvolitarski turbobenzinski motor. Ovaj motor razvija skoro 350 konjskih snaga i najveći obrtni moment od 450 Nm, što je dovoljno za postizanje maksimalne brzine od 270 km/h. Međutim, još uvijek nije otkriveno koliko će konjskih snaga imati novi GTI Clubsport legalan za korištenje na javnim cestama.
S obzirom na to da je dvolitarski motor u prethodnoj generaciji brojčano ograničenog izdanja (400 primjeraka) Golfa GTI Clubsport S razvijao 310 konjskih snaga, realno je očekivati da će novi najsnažniji Golf s prednjim pogonom biti imati barem desetak "konja" više. Dakle, možemo pretpostaviti da će novi GTI Clubsport imati oko 320 konjskih snaga, čime će se dodatno unaprijediti performanse i vozna dinamika ovog popularnog sportskog modela.
Nema sumnje da će se novi Golf GTI Clubsport uskoro suočiti s izazovima staze Nürburgring Nordschleife. Njegov cilj će biti postizanje novog rekorda u kategoriji serijskih automobila s prednjim pogonom, rekorda koji trenutno drži Honda Civic Type R s vremenom od 7:44.88. Ključnu ulogu u ovom pokušaju imaće specijalni radni program koji je sportsko odjeljenje VW-a osmislilo sa posebnim fokusom na performanse na Nürburgringu.