Naslovna > Rimac > Nevera > Nakon 5 godina razvoja konačno tu

Rimac Nevera

Nakon 5 godina razvoja konačno tu

Nevera neće biti sama na ovom rijetkom tržištu: Pininfarina Battista od 1900 KS, italijanski električni hiperautomobil koji koristi istu platformu i bateriju od 120 kWh kao Rimac, takođe je na putu da uskoro počne proizvodnju svoje ograničene serije od 150 jedinica...

Kako prvi krug proizvodnje Rimac Nevera silazi s proizvodne trake u Zagrebu, izvršni direktor Mate Rimac želi da svijet zna da nije bilo bez poteškoća. Nakon što je prošla kroz petogodišnji razvojni proces, kompanija je izdržala 45 fizičkih testova sudara, 18 prototipova i tri različita pogona. Uprkos tome, i sa novootkrivenom sposobnošću da proizvede 50 ručno izrađenih jedinica godišnje, Rimac Nevera će se proizvoditi tri godine. Ovo je dobra vijest za entuzijaste širom svijeta, budući da Nevera predstavlja prekretnicu u svijetu vozila visokih performansi. Četvoromotorni, potpuno električni hiperautomobil od 120 kWh proizvodi nevjerovatnih 1914 KS i 2360 Nm obrtnog momenta, ali tehnološki napredak prevazilazi brojke.

 

 

 


Gotovo svaka glavna komponenta automobila napravljena je po narudžbi: potpuno nova generacija akumulatorskog sistema, mjenjač, električni motor i kontrolni sistemi su kreirani za Neveru. Ovo se prevodi u jedinstvenu dinamiku vožnje automobila od karbonskih vlakana, sa električnim motorom na svakom točku koji radi sa programiranim kontrolnim sistemima kako bi se stvorio vektor obrtnog momenta koji se stalno prilagođava. Čak i sa velikom težinom praznog vozila od 2150 kg, Rimac se pokazao kao britak na događajima kao što je Goodwood Festival brzine.

 

 

 

"Na početku putovanja Nevera, pokrenuli smo hiljade virtuelnih simulacija i eksperimentisali sa bezbroj dizajna prije nego što je konačno došlo vrijeme da stvorimo prve radne prototipove", rekao je Rimac u zvaničnoj najavi proizvodnje. "Nevera je razvijena sa namjerom da postane najsavremeniji električni hiperautomobil kakav je danas, spreman da oduševi vozače i putnike na način koji nikada prije nisu iskusili." Testiranje ovih radnih prototipova uključivalo je uništavanje devet predproizvodnih jedinica kroz multinacionalno testiranje sudara, hladno testiranje na arktičkom krugu i testiranje na vrućoj temperaturi na 47 stepeni. Kako su testovi sudara dali prolazne rezultate, kupci su polagali depozite za automobil uz tvrdnju o najbržem ubrzanju na svijetu. Za cijenu od 2,4 miliona dolara, malo je vjerovatno da će se kupci zadovoljiti nečim manjim od sveobuhvatnog testiranja.

 


Prva godina proizvodnje je službeno rasprodata, a kompanija je na putu za isporuku ove godine. Uz 36 različitih unaprijed definisanih boja ili mogućnosti izrade po narudžbi, Rimac kupcima nudi izbor interno dizajniranih boja, tri nivoa izloženih karbonskih vlakana i ogroman izbor unutrašnjih dodirnih tačaka od kože i alcantare s brušenim aluminijumom. Kompanija je posvećena proizvodnji 150 jedinstvenih vozila, a širina dostupnih opcija čini ovaj cilj mogućim.

 

 

Za one koji čekaju isporuke, Rimacova prodajna mreža i mobilni servis su uveliko razvijeni. Vlasnički digitalni dijagnostički alati omogućiće Rimcu da daljinski nadgleda i ažurira automobile. Svaki od 25 partnera dilera širom SAD-a, Evrope, Bliskog istoka i Azije će biti posebno obučen za detaljne informacije o servisu i popravci pored posvećenog Rimac servisnog tima, koji će putovati širom svijeta da dijagnostikuje potencijalne probleme. "Cilj je da iskustvo posjedovanja Nevere bude jednako izvanredno kao i vožnja", navodi se u saopštenju kompanije.
 

Datum objave: 13/07/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook