Nakon početnih uspjeha i saradnje prilikom proizvodnje novih modela, ali i razmjene tehnlogija i mehaničkih postavki, čini se kako trostrano partnerstvo Daimlera i Renault-Nissana polako dolazi do kraja. Plod ove saradnje su pojedini veoma uspješni automobili, kakav je duo Infiniti Q30 i QX30, oba modela bazirana su na Daimlerovoj platformi kompaktnih automobila. Takođe saradnja na komercijalnim modelima Kangoo i Citan na istoj platformi, pokazala se kao pun pogodak, kao i korištenje Renaultovih "malih" motora u Mercedes modelima. Međutim, situacija se u posljednjih nekoliko mjeseci promijenila i čini se da se partnerstvo polako raspada.
Trenutna vrijednost Deimlerovog udjela u Renaultu iznosi oko 364 miliona dolara. A na potez prodaje Njemci su se odlučili nakon Nissanove odluke da ranije ove godine proda cijeli svoj udio u njemačkom proizvođaču automobila za 1,2 milijarde dolara, isto tako ove godine Renault je takođe prodao svoj udio u Daimleru. Jedan od razloga koji je uticao najviše na ovakav ishod po analitičarima je hapšenje bivšeg izvršnog direktora saveza Carlosa Ghosna 2018. godine što je bacilo mrlju na ovaj odnos i njegov prestiž i kredibilitet. A drugi razlozi su optimizacija i rezanje troškova od strane ovih kompanija, naročito u današnjem tržišnom okruženju.