Citroen Oli je najnoviji koncept električne mobilnosti koji je kompanija pokrenula, i jednako je neobičan kao i Ami koji je lansiran 2020. Oli je urbani pickup koji je dizajniran za jednostavnost, održivost i pristupačnost uz a na njemu se ogledaju i buduće karakteristike Citroen vozila. Francuski proizvođač automobila namjenski je dizajnirao Oli (izgovara se all-e) s pretjeranim stilom, s funkcija prati oblik. Kompanija se odlučila za uspravno vjetrobransko staklo jer je smanjilo potrebnu količinu stakla i izlaganje putnika suncu. Citroen procjenjuje da bi vjetrobransko staklo moglo smanjiti potrošnju AC sistema do 17 posto, a to je samo jedan primjer kako se kompanija fokusirala na jednostavnost u dizajnu.
Mnoge Citroenove karakteristike su dizajnirane da smanje složenost uz korištenje recikliranih materijala. Sjedišta imaju samo 8 dijelova u poređenju sa 37 u tradicionalnom SUV sjedištu, koristeći cjevaste okvire i 3D štampane mrežaste naslone. Taj etos utiče i na ostatak unutrašnjosti, pri čemu Olijeva instrument tabla i centralna konzola koriste 34 dijela u poređenju sa porodičnim hatch-om koji koristi oko 75 dijelova.
Citroen je smanjio težinu vrata, koja su dizajnirana da maksimizuju prostor za skladištenje, uklanjanjem zvučnika, zvučne izolacije i električnih žica, uštedivši oko 7 kilograma težine po vratima. Uklanjanjem tradicionalnog zvučnog sistema i njegovom zamjenom uklonjivim Bluetooth zvučnicima i priključkom za pametni telefon ušteđeno je 250 kg. Hauba, krov i stranice kreveta kamiona su napravljene od recikliranog kartona u sendviču između ploča od fiberglasa, težine samo 6 kg i sposobne da izdrže težinu odrasle osobe.