Naslovna > Automobili > Renault > Twingo > Neočekivan preobražaj
FOTO GALERIJA (17)

Predstavljamo - Renault Twingo 2012

Neočekivan preobražaj

Temeljno redizajnirani najmanji Renault preko noći je postao jedan od najdopadljivijih gradskih minija, koji osim izgledom kupce privlači i praktičnom koncepcijom, te ekonomičnim pogonskim agregatima...

Renault 4 je bio i ostao jedna od automobilskih ikona, odnosno jedan od najuspješnijih i najpopularnijih automobila koji je ikada sišao sa fabričkih traka ovog francuskog proizvođača. Napraviti dostojnog zamjenika nije bio nimalo lak posao, ali Renault je na sajmu automobila u Parizu 1992. godine lansirao mali automobil simpatičnog imena Twingo, koji je trebalo da bude upravo moderna interpretacija slavne „četvorke“. Ostvarivši dobar uspjeh, Renault je odlučio da njeguje ovu liniju vozila i 2007. predstavlja drugu seriju, koja je za ovu modelsku godinu temeljno redizajnirana.

 

Temeljno redizajnirani Renault Twingo je prvo vozilo u Renaultovoj gami sa novim dizajnerskim identitetom, koji će biti implementiran u sve buduće modele ovog francuskog proizvođača. Francuski mališan se vraća svojim izvornim korijenima sa posebno izražajnim prednjim dijelom ukrašenim većim Renault logotipom, novim grilom, te rješenjem prednjeg odbojnika u stilu Nissana Juke. Nova je i zadnja sekcija sa svjetlosnim sklopom, koji se sada proširio na vrata prtljažnika. Zadnji dio više nije naglo odrezan, već je zaobljeniji i znatno dopadljiviji, u poređenju sa onim sa prethodnika. Svakako treba naglasiti da je pri razvoju ove serije Renault poslušao i želje kupaca, pa je na njihovo insistiranje u ponudu vratio i električno pokretani platneni krovni otvor.

 

Tople, izvorne nove boje nazvane Fuchsia, Bermuda plava i Sirius žuta, rezervisane za najjaču RS verziju, koja će se pojaviti na proljeće ove godine, dodate su rasponu od 11 kolorita karoserije. Renault je novi Twingo ponudio sa bogatijom opremom, kvalitetnijim materijalima, kao i osjetno boljom završnom obradom. U francuskom mini šarmeru se i dalje sjedi povišeno, što garantuje odličnu preglednost, a centralno pozicionirani instrumenti sada se mogu ukrasiti i sjenilom presvučenim kožom. I naravno, najjače oružje Twinga je i dalje tu, a riječ je o prostranom i fleksibilnom enterijeru, začinjenom prtljažnikom zapremine od osnovnih 165 do krajnjih 959 litara. Bogatiji paketi opreme nude još veće mogućnosti personalizacije, tako da recimo okvire ventilacije vozač može uskladiti s bojama karoserije, vanjskih retrovizora ili 200 eura vrijednih naljepnica, kojima se može ukrasiti krov novog Twinga. U ponudi se i dalje nalaze detalji lifestyle dodatne opreme, od koje sada najviše pažnje izaziva ležište za iPhone, koje mobilni uređaj pretvara u audio-sistem, putni kompjuter ili navigaciju. U našoj zemlji novi Twingo je trenutno dostupan u Trend, Dinamique i Gordini GT opcijama, a ponudu će uskoro dopuniti i sportski orijentisana RS verzija.

 

 

Renaultova konstantna fokusiranost na poboljšanje aerodinamike vozila i efikasnije pogonske grupe rezultovalo je činjenicom da je Twingo trenutno jedan od najkonkurentnijih vozila po pitanju ekonomičnosti i niske emisije CO2. Novi Twingo u verziji 1.5 dCi sa 75 KS već sada postiže kombinovanu potrošnju goriva, koja počinje od samo 3,2 litre goriva na 100 kilometara, a pri tome emituje samo 85 grama CO2 po kilometru. Osim 1.5-litarskog dCi turbodizelaša sa 75 i 85 KS, koji će u Twingu debitovati na proljeće ove godine, u ponudi su za sada samo dva benzinca - 1.2-litarski atmosferski 16-ventilac sa 75 i turbo četvorocilindraš jednake zapremine sa 100 KS, rezervisan za Gordini GT TCe verziju. U našoj zemlji novi Twingo je dostupan u tri varijante opreme, trend Dinamique i Gordini GT TCe, a prodaje se po cijenama od 18.279 do 24.593 KM, koliko košta sportski nastrojena Gordini verzija.

Datum objave: 04/06/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook