Stellantis je upravo objavio svoje rezultate za 2022. godinu. Brend Fiat je uspio da uspostavi svoje globalno liderstvo među ključnim igračima u ovoj novoj eri, sa značajnim rezultatima. Olivier François, izvršni direktor brenda Fiat i globalni direktor marketinga grupe Stellantis, rekao je: „Fiat je ponovo potvrdio svoj globalni uspjeh, sa značajnim doprinosom rezultatima grupe. U pogledu prodaje, Fiat je vodeći brend u okviru Stellantis grupe sa više od 1,2 miliona vozila registrovanih u 2022. godini, uključujući Abarth i Fiat Professional vozila. Mi smo apsolutni tržišni lider u Brazilu, Italiji i Turskoj i ubrzano se krećemo ka održivoj budućnosti sa električnim modelom Novi 500, kojih je registrovano skoro 120 hiljada u 2022. otkada je predstavljen. A zahvaljujući sinergijama ukorijenjenim u grupi Stellantis, Fiat će u 2023. nastaviti da nudi rješenja relevantna za društvo i predstaviće četiri nova proizvoda.“
U Evropi, Fiat je uvijek bio lider na tržištu gradskih automobila. Konkretno, usljed sve veće pažnje posvećene ekološkim pitanjima, Novi 500 - električni simbol brenda - prošle godine je registrovan više od 66.000 puta, od ukupno 120.000 jedinica prodatih globalno otkad je predstavljen. Ovaj uspjeh čini ga najprodavanijim električnim automobilom na italijanskom tržištu, drugim najprodavanijim u Španiji i trećim u Njemačkoj. Pored toga, on je treće najprodavanije električno vozilo na baterije na 10 važnih evropskih tržišta i predstavlja najprodavanije električno vozilo Stellantis grupe. U segmentu gradskih automobila, takođe treba naglasiti rezultate modela Fiat 500 i Fiat Panda, koji su na prvom i drugom mjestu u segmentu, a zajedno su imali tržišni udio od 43,8% tokom godine, ponovo potvrdivši lidersku poziciju brenda u Evropi. Konačno, brend je bio broj jedan u Italiji, sa udjelom na tržištu od 15,1%.
Fiat je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udjelom od 13,6%, i apsolutni je lider u Brazilu, najvažnijem tržištu brenda. U 2022. godini registrovano je 430.000 vozila i zabilježen je udio od 21,9% - što je najbolji rezultat na godišnjem nivou, kao i najbolji rezultat bilo kog brenda u prošloj deceniji. Izvanredni rezultati postignuti su zahvaljujući modelima koji su osvojili srca Brazilaca u različitim segmentima: udio od 24,7% u kategoriji malih automobila, skoro 50% u kategoriji pikapa i 37,1% u kategoriji kombija. I drugu godinu zaredom, model Fiat Strada bio je najprodavanije vozilo, dok je Fiat Toro bio najprodavaniji C-pikap u zemlji. Limuzina Cronos je takođe zabilježila dobre rezultate, sa 49% većom prodajom nego u 2021, kao i kompaktni terenac Pulse, koji je prodat u više od 50 hiljada primjeraka tokom godine.
Na Bliskom Istoku i u Africi, rezultati su bili izvanredni, posebno na turskom tržištu, gdje je Fiat četvrtu godinu za redom bio najprodavaniji brend sa udjelom od 18,7%. Apsolutna zvijezda bio je definitivno Fiat Tipo, koji je osvojio titulu najprodavanijeg automobila u državi i kralja segmenta, koji je bio izbor za više od 50% kupaca.