Naslovna > Vijesti > Neuspjeh najeftinijeg automobila na svijetu

Tata Nano

Neuspjeh najeftinijeg automobila na svijetu

Indijski Tata je prije tri godine najavio model Nano, na način da su svi govorili o tome, pa čak i informativne emisije na našim prostorima u večernjim terminima (Dnevnik i sl) senzacionalno su najavile vijest o automobilu koji košta samo 2200 dolara (1600 eura)

Indijski Tata je modelom Nano htio osvojiti Indiju, a potom i Svijet. No evo nakon tri godine, daleko su od toga. Dok Tata zeli mjesečno prodati oko 25 000 modela, u augustu je iz fabrike izašlo samo 1200. Kapacitet proizvodnje je 250 000 godišnje, a do sada je za tri godine prodato 129 000 ovih modela.U čemu je neuspjeh ? Vjerovatno u činjenici da su rijetki ljudi na svijetu koji žele tako jeftin auto. Jednostavno, cijena je spustila kvalitet na nivo da je on neprihvatljiv.

 

 

 

Dakle ono što je trebao biti najveći adut Nano-a, postalo je najveći kamen spoticanja. Druga stvar je što je u nekoliko slučajeva zabilježeno da su se automobili zapalili „sami od sebe“, pa je i prodajna mreža zbog toga zakazala. Međutim glasnogovornica firme Tato, saopćila je da je 90 % kupaca izrazilo zadovoljstvo ovim modelom, te da ovih dana kreću u žestoku medijsku kampanju na nacionalnoj televiziji kako bi povećali prodaju i konačno počeli živjeti od zarade.

 

 

Kada se sve sabere i oduzme neki će reći da sve ovo i nije neuspjeh, ali mi kažemo da nije ni uspjeh kakav su priželjkivali u Indiji. Šta će biti u budućnosti, teško je reći, ali je sigurno da priča o ovome nije ni blizu završene.

 

 

 

 

Datum objave: 12/10/2011
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook