Naslovna > Automobili > Porsche > Taycan > Njemački brend već radi na sljedećoj generaciji

Porsche Taycan

Njemački brend već radi na sljedećoj generaciji

U međuvremenu, unaprijeđeni model predstavljen u februaru obećava domet do 678 kilometara prema WLTP ciklusu, što je povećanje od 35 procenata u poređenju sa prethodnim modelom...

Iako je nedavno predstavljen unaprijeđeni Taycan, Porsche već radi na sljedećoj generaciji. Redizajniran Taycan je dobio značajna poboljšanja usred svog životnog ciklusa, ali sljedeća generacija će biti još bolja. Menadžerka za sisteme punjenja i energiju Sarah Razavi je potvrdila da se već radi na novom Taycanu. Priznala je da je J1 platforma, koja služi i kao osnova za Audi E-Tron GT, dostigla svoj maksimum i da Porscheu treba nešto novo. Iako nije zvanično potvrđeno, moguće je da će novi Taycan koristiti već najavljeni SSP Sport platformu, koja će biti osnova za veći električni SUV s tri reda sjedišta.

 

 

 


Razavi je istakla da J1 platforma definitivno ima svoja ograničenja i da je prioritet za nasljednika trenutnog Taycana ponuditi veći domet. U međuvremenu, unaprijeđeni model predstavljen u februaru obećava domet do 678 kilometara prema WLTP ciklusu, što je povećanje od 35 procenata u poređenju sa prethodnim modelom. Brojke prema EPA ciklusu još uvijek nisu dostupne. Kada je riječ o mogućnosti solid-state baterija, specijalista za Taycan proizvod, Majk Vienkoter, je naznačio da ta tehnologija možda neće biti spremna na vrijeme. Porsche bi mogao lako da ugradi veću bateriju, ali to bi povećalo masu već teškog električnog automobila koji pretenduje da bude sportski model. Razavi je naglasila da inženjeri moraju pronaći rješenje koje neće dodatno opteretiti Taycan, a da istovremeno izbjegnu zabrinutost vlasnika zbog dometa.

 


Druga generacija Taycana je potvrđena, a neki se pitaju šta će se dogoditi s Panamerom. Prema ranijim izvještajima, Panamera će evoluirati u veći električni automobil pozicioniran iznad Taycana, ali će koristiti istu SSP Sport platformu. Još uvijek je rano sa sigurnošću reći šta će se tačno dogoditi, ali prelazak na električnu Panameru možda neće značiti kraj benzinskog modela. Kao primjer, novi Macan EV će mirno koegzistirati sa modelom na SUS motoru nekoliko godina, isto kao što će biti slučaj s električnim i SUS modelima Boxstera i Caymana.

Datum objave: 05/04/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook