Naslovna > Vijesti > Nova dizajnerska strategija švedskog proizvođača

Volvo na sajmu automobila u Tokiju

Nova dizajnerska strategija švedskog proizvođača

Snažna transformacija Volva je posebno evidentna u modelu Volvo Concept Coupé, koji je prvo osvanuo u septembru ove godine na sajmu automobila u Frankfurtu...

Glavna zvijezda Volvo štanda na predstojećem sajmu automobila u Tokiju bit će Volvo Concept Coupé, koji prikazuje novu dizajnersku strategiju švedskog proizvođača. Lex Kerssemakers, stariji potpredsjednik odjela proizvodne strategije i Thomas Ingenlath, stariji potpredsjednik dizajna će biti prisutni na press danima 20. i 21. novembra.

 

Volvo Cars kompanija (Volvo automobili) na sajmu u Tokiju nastupa po prvi put u sedam godina, što je jasan znak rastućeg značaja japanskog automobilskog tržišta za Volvo automobile i generalno snažnog tržišnog nastupa u ovoj zemlji. Volvo prodaja u Japanu je tokom ove godine bila izuzetno jaka, sa porastom od preko 25 posto u odnosu na 2012. godinu, te sa nivoom kakav se nije vidio od kraja 90-tih godina prošlog stoljeća. Japanskim kupcima se posebno sviđa model V40, koji je osvojio i prestižnu nagradu uvoznog automobila godine od strane domaćih automobilskih istraživača i novinara.

 

Snažna transformacija Volva je posebno evidentna u modelu Volvo Concept Coupé, koji je prvo osvanuo u septembru ove godine na sajmu automobila u Frankfurtu. Volvo Concept Coupé demonstrira mogućnosti nove SPA arhitekture, kao i nove porodice izuzetno efikasnih Drive-E motora, koji su već dostupni u šest Volvo modela.

 

Strategija Volva je da iskoristi elektrifikaciju i stvori najjače izvedbe Drive-E porodice motora, koji će performansama biti na nivou V8 motora. Volvo Concept Coupé je opremljen genijalnom plug-in hybrid tehnologijom, gdje benzinski motor na prednjoj osovini i električni motor na stražnjoj osovini zajedno nude pogonsku snagu od nekih 400 KS i preko 600 Nm obrtnog momenta

 

Volvo Concept Coupe je prvi od tri konceptna automobila, koji otkrivaju novi dizajnerski pravac Volva i otvara put predstavljanju potpuno novog XC90 modela u 2014. godini.

 

„Stvaramo novu ponudu koja spaja jako nasljeđe sa inovativnom tehnologijom i emocionalnim dizajnom. Svakom bitnom elementu je data nova dimenzija, a unošenje emocionalnosti u racionalne proporcije su u srci i duši Volva.“ - rekao je Lex Kerssemakers.

 

„Volvo Concept Coupé prikazuje mogućnosti naše nove arhitekture: pouzdan stav, skladne proporcije i naglašene dizajnerske detalje. Iako je nadolazeći XC90 u potpunosti drugačiji automobil, kada se pojavi sljedeće godine, odmah ćete primjetiti vezu sa konceptom.“ - izjavio je Thomas Ingenlath.

Datum objave: 19/11/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook