Naslovna > Automobili > BMW > i4 > Nova električna limuzina sa dometom od 590 km

BMW i4

Nova električna limuzina sa dometom od 590 km

Potpuno električni BMW i4 dolazi sa zadnjim pogonom i 340 KS, dok će sportska M50 varijanta biti opremljena pogonom na sve točkove i 550 KS...

Nova električna limuzina iz Njemačke nosi ime i4 i ima dimenzije slične Seriji 3, a glavnu konkurenciju na tržištu će joj predstavljati Tesla Model 3. Automobil je baziran na BMW-ovoj modularnoj CLAR platformi koju dijeli sa novom Serijom 3, ali i sa većim modelima, sve do velikog SUV-a X7. i4 će kupcima biti predstavljen u verziji eDrive40 sa pogonom na zadnje točkove prepoznatljivim za bavarskog proizvođača i sportskoj M50 varijanti sa xDrive pogonom na sve točkove. eDrive40 razvija 340 KS i ima ubrzanje 0-100 kmg od 5,7 sekundi, a maksimalna brzina je ograničena na 190 km/h. Najvažniji podatak je ipak maksimalan domet automobila koji iznosi impresivnih 590 km, što i4 čini upotrebljivim i na dužim relacijama. Snažnijia M50 varijanta je opremljena M Sport paketom i dodatnim električnim motorom na prednjoj osovini. Može se pohvaliti sa 550 KS, a ubrzanje do 100 km/h je smanjeno na 3,9s. Maksimalna brzina za M50 je 225 km/h, dok je maksimalan domet zbog dodatnog motora nešto manji i iznosi 508 km.

 

 


Baterije na obe verzije imaju kapacitet punjenja od 200 kW, što omogućava punjenje od 10 do 80 procenata za pola sata. U BMW-u su naglasili da bi ponuda u budućnosti mogla biti proširena povoljnijim verzijama sa manjim paketom baterija. Nijemci se ipak nisu fokusirali samo na domet i tehnologiju punjenja već su pokušali proizvesti električni automobil koji pruža užitak u vožnji jednak Seriji 3 u svakom smislu, a ne samo po brzini i ubrzanju. Ključ u postizanju tog cilja je vazdušno vješanje na zanjem kraju i nova dinamička kontrola stabilnosti koja djeluje 10 puta brže od one na standardnim modelima. Naglašava se i da raspodjela težine i čvrstoća karoserije omogućavaju precizan osjećaj za upravljačem, kako u oštrim krivinama, tako i na otvorenom putu. Prepoznatljiva prednja rešetka napravljena je po uzoru na Seriju 4 i ima mogućnost otvaranja u 10 različitih faza, od potpuno zatvorene za maksimalnu aerodinamičnost, do potpuno otvorene u cilju hlađenja baterije, kočnica i morora.

 

 


U enterijeru dominira potpuno novi iDrive sistem koji kombinuje 12,3-inčnu digitalnu instrument tablu sa velikim 14,9-inčnim centralnim ekranom infotainmenta visoke rezolucije. Ostatak centralne konzole je napravljen u stilu sličnom Seriji 3, a iako je centralni ekran osjetljiv na dodir, zadržan je karakteristični fizički i-Drive kontroler za lakše upravljanje u toku vožnje. BMW se hvali i novim glasovnim asistentom koji će imati mogućnost automatskog prepoznavanja jezika. Oprema će takođe biti na vrlo visokom nivou sa kamerom za vožnju unazad, asistencijom pri parkiranju, automatskim klima uređajem i ambijentalnim osvjetljenjem u sklopu standardnog paketa. Podaci o dolasku na domaće tržište za sada nisu dostupni, a model će se na njemačkom tržištu nuditi po cijeni koja se kreće od 65.000 evra.

Datum objave: 02/06/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook