Naslovna > Vijesti > Nova poslovna strategija

Kia Motors

Nova poslovna strategija

U skladu s novim sloganom 'Movement that inspires' (Pokret koji inspiriše) najstariji korejski proizvođač automobila je razotkrio novu strategiju koja najavljuje kako će Kia odsad strankama pružati održiva rješenja mobilnosti, a ne samo vozila…

Uz promjenu tradicionalnog poslovnog modela koji se temelji na proizvodnji Kia se odlučila i za promjenu korporativnog imena. Uklanjanjem riječi 'Motors' iz imena (prethodno 'Kia Motors Corporation') Kia će se raširiti na nova i narastajuća poslovna područja, jer će odsad stvarati inovativne proizvode i usluge mobilnosti koje će unaprijeđivati svakidašnjicu njenih stranaka. Ho Sung Song, predsjednik uprave i direktor Kia Corporation, rekao je: "U Kiji vjerujemo da prevoz, mobilnost i kretanje predstavljaju ljudska prava. Naša vizija je da globalno stvaramo  održiva rješenja mobilnosti za stranke, zajednice i društva. Danas krećemo s ostvarivanjem ove vizije i to predstavljanjem nove namjene brenda i strategije za budućnost."

 

 

Kijin novi slogan 'Movement that inspires' (Pokret koji inspiriše) danas je predstavljen kao središte manifesta brenda koji odražava Kijinu novu namjenu inspirisanja stranaka proizvodima, uslugama i njihovim iskustvom s brendom. Kijina nova namjena naglašava kako je pokret geneza razvoja čovječanstva. Pokret ljudima omogućava da vide nova mjesta, upoznaju nove ljude i steknu nova iskustva. Ta veza je suština novog brenda Kia: poticati napredak čovječanstva s razvojem inovativnih putničkih kabina, uzbudljivih novih modela i što je još važnije – praktičnih rješenja koja inspirišu stranke i omogućavaju im slobodno vrijeme za aktivnosti koje ih najviše raduju.


U skladu s Kijinom širom vizijom mobilnosti i širenjem na nova poslovna područja s ciljem promocije održive mobilnosti Kia je danas predstavila novo korporativno ime. Uklanjanjem riječi 'Motors' novo korporativno ime svjedoči o dugoročnoj predanosti poslovnoj strategiji Plan S. Ista je bila predstavljena početkom 2020. i predviđa Kijin vodeći položaj u mobilnosti budućnosti kada će raširiti svoje poslovanje na područja kao što su električna vozila, rješenja i usluge mobilnosti, namjenska vozila i još mnogo toga. Pored toga Kia će upotrebom čiste energije i recikliranih materijala promovisati proizvodnju usmjerenu ka većoj održivosti.


Kia je fokusirana na veću popularizaciju baterijskih električnih vozila (BEV) i namjerava osnažiti svoju globalnu ponudu modela lansiranjem 7 novih BEV-ova do 2027. godine. Ti novi modeli će uključivati putnička vozila, sportske terence i jednovolumene u različitim razredima, a svi će biti opremljeni najsavremenijim tehnologijama koje omogućavaju veliki domet i brzo punjenje i biće izrađeni na nedavno predstavljenoj električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP).
Kia takođe razvija različita namjenska vozila (PBV) za poslovne kupce. Ova posebna vozila nastajaće na prilagodljivoj 'skateboard' platformi, s modularnim karoserijama dizajniranim za specijalne potrebe mobilnosti različitih poslovnih i flotnih kupaca. Partnerstva s kompanijama Canoo i Arrival će Kiji omogućiti izradu različitih karoserija smještenih na 'skateboard' platformi prilagođenoj željama korisnika.


Do 2030. godine očekuje se da će doći do peterostrukog rasta potražnje za namjenskim vozilima, prije svega zbog brzog i konstantnog rasta e-trgovine i car-sharing usluga. Kia će svoja namjenska vozila sastavljati po željama poslovnih i flotnih kupaca. To mogu biti npr. car-sharing vozila, niskopodna logistička vozila i različita dostavna vozila.
Drugi strateški cilj Plana S je predanost raspršenosti Kijinog poslovanja kako bi mogla pružati ekološki prihvatljivije usluge mobilnosti fokusirane na električna i autonomna vozila u najznačajnijim velegradovima svijeta.
Pored toga će Kia osnažiti saradnju i partnerstva s globalnim kompanijama na polju mobilnosti kako bi raspršila usluge mobilnosti po globalnim regijama. Još 2018. godine Kia je investirala u Grab, najvećeg pružaoca zajedničkih prijevoza, dostave hrane i rješenja plaćanja u južnoj Aziji, a u martu 2019. uslijedila je investicija u indijski Ola, koji pruža car-sharing, taksi, dostavu hrane i ostale usluge mobilnosti.


Kijin prvi BEV sljedeće generacije biće razotkriven u prvom kvartalu ove godine i predstavljaće utjelovljenje Kijinog novog fokusa na elektrifikaciji. Taj isključivo baterijski električni crossover na platformi E-GMP moći će se pohvaliti dometom od preko 500 kilometara s jednim punjenjem i brzim punjenjem za manje od 20 minuta. To će biti i prvi globalni model s Kijinim novim logotipom.
Sa svojom sve bogatijom ponudom BEV-ova Kia želi do 2025. godine imati 6,6 posto tržišnog udjela na globalnom tržištu takvih vozila, dok bi do 2026. godine globalna godišnja prodaja trebala dostići 500.000 električnih vozila Kia.
Kia će za nekoliko sedmica s javnošću podijeliti više informacija o novom dizajnerskom usmjerenju svojih budućih modela i usluga, uključujući i novu dizajnersku filozofiju koja odražava preobražaj brenda
Karim Habib, viši podpredsjednik, vođa Kijinog globalnog dizajnerskog centra, rekao je: "Želimo da naši proizvodi nude prirodno iskustvo koje može unaprijediti svakidašnji život naših stranaka. Naš cilj je stvarati fizičko iskustvo našeg brenda i kreirati originalna, inovativna i uzbudljiva električna vozila. Ideje naših dizajnera i namjena brenda povezani su više neko ikad, a stranke su u središtu onoga što radimo."

Datum objave: 15/01/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook