Naslovna > Teme > Nove strategije poslovanja

Renault Nissan Mitsubishi Alliance

Nove strategije poslovanja

Renault, Nissan i Mitsubishi uspostavili su dogovor o zajedničkoj saradnji o upotrebi novih tehnologija, smanjenju emisije izduvnih gasova i poslovnim strategijama na tržištu

 

Predsjedavajući alijanse Jean Dominique Senard istakao je kako je sklopljen novi sporazum za bolju saradnju između brendova bez potrebe za njihovim spajanjem i objedinjavanjem.  Prema sporazumu dogovorene su nove inicijative koje će unaprijediti efikasnost alijanse bez narušavanja nezavisnosti njenih članica. Glavni cilj nove strategije poslovanja jeste ravnomjerna raspodjela na geografska područja po kojoj će svaki od tri brenda imati svoju interesnu sferu i polje djelovanja. Prema ovim smjernicama Renault će najveću zastupljenost usmjeriti prema evropskom tržištu, Nissan će uložiti napore da se proširi na kinesko tržište, a Mitcubishi će se orijentisati tržište jugoistočne Azije.

 

 

Takođe prema sporazumu Renault, Nissan i Mitsubishi će se angažovati na razvoju novih platformi za modele vozila u budućnosti, nove multimedijalne tehnologije i pogonske jedinice. Naravno, jedna od važnijih tačaka sporazuma jeste rad na smanjenju emisije izduvnih gasova kako bi se zadovoljili strogi propisi Evropske unije.

Datum objave: 03/02/2020
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook