Poslije verzija sa 143, 163 KS dočekali smo izdanje sa hvale vrijednih 177 KS. Uspjeh inženjera je tim veći ako se zna da su veliki potencijali motora dobiveni iz 1.4 litara zapremine. Ne treba biti veliki stručnjak pa zaključiti da se u sistemu napajanja goriva nalazi nova generacija turbo punjača.
Ubrzanje od 0 do 100 km/h završi se za 6.7 sekundi dok je maksimalna brzina izvrsnih 225 km/h.
Snaga se na prednju osovinu prenosi preko manuelnog mjenjača sa 5 stepeni prenosa. Onaj ko je spreman dublje zavući ruku u džep može uživati u čarima robotizovanog manuelnog Abarthovog mjenjača sa mogućnošću mijenjanja brzina pomoću klackalica iza multifunkcionalnog kožom presvučenog volana. U lancu transmisije nalazi se i difrencijal sa zatvaračem uz čiju se pomoć mogu iskoristiti svi potencijali motora. Zbog veće snage motora sistem hlađenja poboljšan je za 18%.
Za dobra usporenja zadužen je Brembo kočioni sistem koji podrazumijeva prednje diskove prečnika 305 mm. U stilu pravih sportskih vozila prednje kočnice raspolažu sa kliještima sa četiri klipa.
Uz veću snagu dolaze i nove boje karoserije kao i kombinacije u unutrašnjosti.