Naslovna > Automobili > Citroen > Berlingo > Novi Berlingo Multispace

Citroen

Novi Berlingo Multispace

Prodan u više od 1,4 milijuna primjeraka u izvedbi osobnog vozila od 1996. godine, od kada se pojavio, CITROËN BERLINGO stalno zauzima prva dva mjesta u svojoj kategoriji u Europi.

Već na prvi pogled očito je da je NOVI CITROËN BERLINGO MULTISPACE moderniji, snažniji i izražajniji, naročito zahvaljujući stilističkim promjenama u savršenom skladu s aktualnim dizajnerskim pravilima marke. Za početak, na prednjem dijelu NOVI CITROËN BERLINGO MULTISPACE dobio je proširenu i izbočenu masku na koju je postavljen novi logotip Marke  koji se proteže sve do ispod razine svjetala.

 

Svjetla su, pak, zadržala originalni oblik, ali su dobila neke nove funkcije. Primjerice, bočni pokazivači smjera sad se nalaze na bočnom dijelu bloka svjetala i naglašeni su plavim obrubima što im daje još izraženiju osobnost. U donji dio prednje maske koja se proteže duž odbojnika može se ugraditi fiksno svjetlo za bočno osvjetljavanje povezano sa svjetlima za maglu ali i nova dnevna LED svjetla koja stvaraju novi svjetlosni potpis tog modela. Usisnik zraka prednjeg odbojnika proširen je pa bolje stvara dojam vozila koje dobro leži na cesti, a novi kromirani ukrasni obrubi ističu svjetla za maglu. Na nekim razinama opreme postoji ukrasni element crne Noir Onyx boje, nazvan Black Pack koji personalizira gornji dio prednjeg odbojnika i ponavlja se na vanjskim osvrtnim zrcalima, bočnim zaštitnim letvicama te ukrasnom obrubu svjetla za osvjetljenje registarske tablice straga.

 

 

U profilu promjene se ponajprije odnose na novi dizajn osvrtnih zrcala koja postaju još aerodinamičnija pa omogućuju dodatno smanjenje potrošnje goriva, a time i emisiju CO2, pri čemu njihova izvorna namjena gledanja prema natrag i dalje ostaje optimalna. Novi ukrasni pokrovi kotača « Airflow » (ovisno o izvedbi) također pridonose smanjenju potrošnje i emisije CO2. Treća razina opreme imat će na bočnim staklima u drugom redu sjedala natpisnu pločicu «EXCLUSIVE».Straga je naziv NOVOG CITROËNA BERLINGA MULTISPACE odmah uočljiv, naročito sad kad se pojavio natpis «MULTISPACE» koji dodatno ističe natpis «BERLINGO» i koji, kao i na prednjem dijelu, predstavlja modernizaciju logotipa marke. Valja zamijetiti kako su na izvedbama opremljenima stražnjim podiznim vratima stakla svjetala postala malo zatamnjena (smoky efekt).

 

Da završimo obilazak: u unutrašnjosti su boje i upotrijebljeni materijali obnovljeni na svim razinama završne obrade kako bi u kabinu unijeli više modernosti.
Dojam gostoljubivosti i inteligentni konceptOsim privlačnog stila, NOVI CITROËN BERLINGO MULTISPACE ujedno je i nevjerojatan zbog svoje arhitekture koja istodobno nudi robusnost, praktičnost i prostornost. On zapravo koristi prostor i inteligenciju koncepta gospodarskog vozila s jedinim ciljem da služi obiteljima.

 

NOVI CITROËN BERLINGO MULTISPACE na inteligentan način prilagođava taj golemi prostor, što predstavlja pravi korak naprijed u njegovoj kategoriji. On zapravo nudi do 7 sjedala koja mogu biti neovisna, uključujući i ona u drugom i trećem redu, za veću udobnost putnika straga, dok njegovi glavni konkurenti nude tek klupu u drugom redu. Visina iznutra je značajna i omogućuje ugradnju tzv. Modutopa®, istinskog ekskluzivnog elementa koncepta CREATIVE TECHNOLOGIE. A ta tehnologija, nadahnuta svijetom avijacije, objedinjuje ostakljene krovove, brojne pretince, prtljažnik s dvostrukim ulazom ili pak individualnu ventilaciju i osvjetljenje za užitak putnika straga, poglavito djece. Prtljažnik vozila, koji je sastavni dio Modutopa®, dostupan je izvana zahvaljujući otvarajućem stražnjem staklu, što uvelike olakšava utovar stvari do krova.

 

 

 

Što se motora i prijenosa tiče, NOVI CITROËN BERLINGO MULTISPACE nudi paletu učinkovitih motora kad je riječ o dinamičkim karakteristikama, no oni i dalje vode računa o zaštiti okoliša. Birajući mikrohibridnu e-HDi tehnologiju u paru s upravljanim ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa, emisija CO2 je, primjerice, ograničena na 125 g/km. Osim ekološke koristi, postoji i istinska ergonomska prednost povezana s tom pogonskom grupom. Naime, u kabini uopće nema ručice mjenjača, čime se dodatno oslobađa prostor između vozača i suvozača, a stupnjevi prijenosa biraju se komandom na armaturnoj ploči.U izvedbi sa 5 mjesta, motori HDi 75 i HDi 90 od sada imaju emisiju CO2 nižu od 135 g/km u odnosu na prethodnih 139 g. To smanjenje postignuto je poglavito zahvaljujući aerodinamičkim poboljšanjima poput novih ukrasnih pokrova «Airflow» ili zbog novih vanjskih osvrtnih zrcala. Motor HDi 110 postaje HDi 115, što dodatno poboljšava njegove dinamičke značajke.

Datum objave: 03/02/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook