Naslovna > Automobili > Citroen > C-Elysee > Novi detalji o Citroenu C-Elysee

Citroen

Novi detalji o Citroenu C-Elysee

Objavljene prve slike enterijera i novi detalji o Citroenovoj kompaktnoj limuzini...

Nakon što je nadavno objavio prve fotografije eksterijera nove kompaktne limuzine C-Elysee Citroen je putem interneta objelodanio i prve fotografije enterijera ovog modela. Podsjećamo da je C-Elysee zamišljen kao moderno dizajniran, ekonomičan, robustan i cjenovno pristupačan automobil za istočnoevropska, rusko i kinesko tržište. Interesantno je da trovolumenske limuzine trenutno imaju udio od 43 odsto u C segmentu na ruskom tržištu, te čak 79 odsto u Kini. Citroen C-Elysee će se proizvoditi u španskom gradu Vigo, a početak prodaje zakazan je za kraj 2012. godine. Svjetska prezentacija ovog modela održaće se na sajmu automobila u Parizu krajem tekućeg mjeseca.

 

Citroen je opis novog C-Elysee sažeo u tri riječi - moderan, prostran i robustan. Trovolumenska limuzina, razvijena u saradnji sa Peugeotom, namijenjena je prvenstveno istočnoevropskim tržištima i zemljama sa skromnijom saobraćajnom infrastrukturom. Francuzi tvrde da su napravili automobil modernih linija, čvrste konstrukcije i vješanja, sa jednostavnim i pouzdanim agregatima, čije održavanje neće biti zahtjevno, a ni skupo. C-Elysee će imati i udoban enterijer, te raskošan prtljažnik, sa cijenom koja nudi odličan omjer “uloženog i dobijenog”. Sa 4,43 metara dužine ovaj model je 5,3 centimetara kraći od nove Škode Rapid i Seat Toleda, te 13 od Fiat Linea, ali i 6,5 cm duži od limuzinske Kia Rio. Sa širinom od 1,71 m C-Elysee je u okvirima gradske klase kojoj pripada Rio, a sa visinom od 1,47 m na nivou automobila poput Renault Fluenca, koji je identično visok, ali i osjetno širi - 1,81 m.

 

Osovinski razmak od 2,65 metara je pet centimetara duži nego kod Fiata Linea, Škode Rapid i Seat Toleda i pet kraći u odnosu na Renault Fluenca. Kako je ovakav dimenzijski odnos uticao na komfor kabine biće moguće ocijeniti tek nakon prvih test vožnji, ali iz Citroena već sada najavljuju uzorna ostvarenja na ovom planu. Poseban naglasak Francuzi stavljaju na komfor zadnje klupe, jer navodno nudi “120 mm prostora u predjelu koljena putnika”. Šlag na tortu je svakako prtljažnik sa 506 litara deklarisane zapremine što bi trebalo biti dovoljno da ovaj automobil dobije epitet punopravne porodične limuzine. 

 

Ponuda serijske i dodatne opreme je odmjerena i kreće se od ručnog klima uređaja, preko MP3 muzičkih sistema sa Bluetoothom, parking senzora, do grijača vjetrobrana, koji su popularni na ruskom tržištu. Sedam boja karoserije, nekoliko dezena presvlaka i podugačak spisak opcione opreme garantuju raznolikost.

 

Za početak prodaje planirana su tri agregata. Novi VTi 72 benzinac i veći VTi 115 prilagođeni su radu u najtežim uslovima sa mogućnošću da bez posljedica sagore i gorivo niskog kvaliteta. Na istom nivou je i dizelski HDi 92, koji je do sada proizveden u šest miliona primjeraka, a osim robusne konstrukcije odlikuje se i niskom potrošnjom.

 

 

Datum objave: 13/09/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook