„Puno je aspekata iz kojih možemo promatrati ovu sve zahtjevniju i složeniju djelatnost, no na koncu je naš recept za uspjeh isti kao prije stotinu godina: pronaći točno ono što kupac želi i to mu ponuditi“, rekao je Joao Falcao Neves. „Sretan sam što radim za tržišnu marku koja se trudi ugoditi kupcima i istovremeno posjeduje proizvode i usluge kojima to doista može učiniti širom svijeta.“
Joao Falcao Neves (49) počeo je raditi u General Motorsu u Portugalu 1990. godine. Ima diplomu inženjera strojarstva i magistra vođenja poslovanja (MBA) sa specijalizacijom iz područja marketinga. Joao je vodio nekoliko višefunkcijskih projekata vezanih za proivodnju kao što su restrukturiranje postupka opskrbe tvornice, zatim se bavio dizajnom te konstrukcijom i izradom prvih GM-ovih centara za središnju pohranu vozila, sve kao dio njegova angažmana u odjelu upravljanja opskrbom i nabavom.Godine 2006. Joao je postao voditelj Opelove prodaje u Portugalu te je 2007. unaprijeđen u izvršnog direktora Chevroleta Portugal.