Naslovna > Vijesti > Novi električni modeli

Mision Motorcylcles

Novi električni modeli

Iako se većina ljubitelja dvotočkaša užasava pomisli na bezvučne motocikle, lagano ali sigurno bešumni, električni motocikli uzimaju sve više maha. Proizvođači u svojim ponudama sve više forsiraju električne motocikle, a jedan od posljednjih je predstavljen pod značkom američkog Mision Motorcylcles-a.

Zapravo radi se o dvije izvedbe supersportskih motocikala Mission R i Mission RS.  Oba mototocikla su dizajnirana i razvijena u Sjedinjenjim Američkim Državama, a kompanija uz pomoć njih ispituje puls javnosti. Predviđanja pokazuju da će električni motocikli veoma brzo imati veliki udio u prodaji dvotočkaša, pa ne čudi što su predtavljeni Mission R i Mission RS.


Oba motocikla su bazirana na TTXGP arhitekturi koja je rezervisana za trkače motocikle, pa su Mission R i Mission RS u suštini trkači za svakodnevnu upotrebu. Pogotovo se to odnosi na model R čija će primjena biti šira, jer će se inačica RS proizvesti u svega 40 primjeraka.  Mission RS je čistokrvni trkač, koji je uz svjetla, retrovizore i nosač za registraciju, na cestu donosi 160 KS i 162 Nm okretnog momenta koje mu osiguravaju trofazni indukcijski izmjenični agregat i baterije kapaciteta 17 kWh(kilovatsati).

 

Ovako konfigurisan Mission RS ima autonomiju kretanja od 320 km/h i razvija maksimalnu brzinu od 241 km/h, a ubrzanje do 100 km/h razvija za manje od tri sekunde. Osim sjajnih performansi, Mission RS se može pohvaliti i karbonskim BST naplacima, vrhunskim Elinzovim ovjesom koji se koristi u SBK prvenstvu te Brembo kočnicama koje su posuđene sa dvotočkaša iz MotoGP šampionata. Posebnost ovog motocikla se ogleda i u činjenici da je on u mogućnosti voziti i u nazad, zahvaljujući rikvercu koji je ugrađen i dolazi u seriji. Ovako konfigurisan Mision RS ima cijenu od oko 45.000 eura.Upravo zbog toga se njegov proizvođač odlučio i za izradu jeftnije varijante, nazvane Mision R čija je cijena upola manja a čija proizvodnja neće biti serijski ograničena. Mission R nema poznati ovjes i Brembo kočnice, a umjesto karbonskih naplataka, nosi obične, aluminijske. Osim u kombinaciji sa baterijom od 17 kwh, ovaj motocikl je moguće kombinovati i sa manje kapacitetnim baterijama od 12 i 15 kwh, zbog čega je njegova cijena oko 25.000 eura. Zanimljivo da proizvođač uz izvedbu RS nudi i super punjač, uz kojeg je moguće ispražnjene baterije u potpunosti napuniti za samo dva sata i to na bilo kojem mjestu. Bez obzira da li se radi o tipičnoj „kućnoj“ utičnici ili nekom od specijalnih setova za punjenje.

 


Ono što povezuje Mission RS i Mission R, osim samog proizvođača, jeste posebni softwer koji dolazi na oba motocikla, a kojim vozač upravlja preko ekrana osjetljivog na dodir. Osim navigacije, software omogućava povezivanje na internet, te bilježenje podataka o stilu i načinu vožnje, a sve se to kombinuje sa videosnimcima koji dolaze sa kamere smještene u „nosu“ dvotočkaša.  Mision R i Mission RS na tržištu će se naći naredne godine, a kompanija za njih već sada prima narudžbe.

 

Datum objave: 22/08/2013
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook