Naslovna > Tehnika > Novi identitet brenda

Peugeot

Novi identitet brenda

Najstarija automobilska marka na svijetu, koja je još uvijek aktivna, novim identitetom iznova potvrđuje svoju ličnost i karakter...

Od 1850. Peugeot je promijenio deset logotipa, a svi su sadržavali simbol lava. Sada je predstavljena još profinjenija, kvalitetnija i elegantnija jedanaesta verzija koju je osmislio Peugeot Design Lab, studio za globalni dizajn marke Peugeot. Trenutni logotip uveden je 2010. godine, a sada dobiva novo ruho kako bi se obilježio uspon brenda u višu klasu. Ovaj novi znak s likom lava oduvijek je bio simbol marke i ponosno predstavlja vrijednosti Peugeota. Logotip je osmišljen da odolijeva vremenu i prestavlja istinsko značenje ovog znaka: prepoznatljiv, bezvremenski, univerzalni i multikulturalni znak identiteta. Kako kažu u Peugeotu sinonim je za prestiž, samopouzdanje, dugovječnost, nasljeđe. Zahvaljujući znaku i svom novom vizualnom identitetu Peugeot povezuje istoriju i hipermodernost. Ovim znakom Peugeot kreće u osvajanje novih područja, ubrzava svoj rast na međunarodnom nivou, izvozi francuski stil, znanje i umijeće, kao i francusku eleganciju.

 

 


Novi identitet marke Peugeot donosi dva iskustva u jednom. Prvo je iskustvo života u sadašnjem trenutku. U svijetu koji je svakim danom sve užurbaniji „vrijeme” je postalo jedno od najrjeđih i najdragocjenijih dobara. U takvom svijetu Peugeot onima koji to žele pruža mogućnost istinskog uživanja u sadašnjem trenutku i uživanja u svemu što taj trenutak nudi. Osim toga, tu je i kvaliteta cjelokupnog iskustva. Vozila, koncesije, game proizvoda, internetske stranice, komunikacije, vizuali... Sve su to tačke kontakta s markom koje su organizovane i usklađene oko jedinstvenog, koherentnog i višefunkcionalnog sistema. Internetska stranica sad je mjesto na kojem se može doživjeti iskustvo „koncesije na internetu”, odnosno native oglašavanja.


Peugeot pokreće svoju prvu kampanju marke u posljednjih 10 godina pod nazivom THE LIONS OF OUR TIME. Ovom optimističnom i međunarodnom kampanjom Peugeot želi doprijeti do svojih kupaca, ali i onih koji to nisu. Marka zauzima novi univerzalni teritorij, a to je vrijeme. U njenom su fokusu „lavovi današnjice”, neovisno o dobnoj skupini, kulturi i porijeklu. Ti „lavovi današnjice” nisu više toliko u potrazi za moći ili novcem, nego za načinima za kvalitetno provođenje vremena. Kampanjom THE LIONS OF OUR TIME Peugeot potiče potrošače da vrate kontrolu nad svojim najdragocjenijim dobrom, a to je vrijeme. Potiče ih na to da kvalitetnije provode vrijeme i da ga obogate iskustvima. Kao prvoklasni proizvođač za masovno tržište Peugeot nudi svojim kupcima uvijek zanimljivo iskustvo dok provode vrijeme na njegovoj internetskoj stranici, u vozilima marke ili na prodajnim mjestima. 


Iskustvo koje donosi marka Peugeot nije ograničeno na koncesije i internetsku stranicu. Naprotiv, marka lansira novu kolekciju predmeta za svakodnevnu upotrebu koji su jednostavni, atraktivni i visokokvalitetni: odjeća, kožna galanterija, modni dodaci, električni uređaji, posuđe, kancelarijski pribor, ambalaža, minijature… Cijela paleta proizvoda Peugeot koji su usklađeni s novim identitetom marke. Ovaj grb otvara vrata nebrojenim novostima koje nisu ograničene samo na vizualni identitet Marke. One podrazumijevaju dublju promjenu. Promjena stava; novo stanje uma; novi način života.

Datum objave: 25/02/2021
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook