Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Novi logo nakon 25 godina

Lamborghini promijenio logotip

Novi logo nakon 25 godina

Ove promjene u logotipu namjera su da bolje odraze vrijednosti Lamborghinija i prilagode se modernim trendovima u automobilskoj industriji...

Lamborghini je nedavno predstavio svoj novi logotip, što predstavlja značajnu promjenu nakon više od dvije decenije. Ovo je prvi put od 1998. godine da je brend mijenjao svoj logotip. Novi dizajn logotipa ukazuje na ulazak u elektrifikovanu eru, što odražava Lamborghinijevu predanost inovacijama i prilagođavanju modernim tehnološkim trendovima. Suptilne promjene u novom logotipu uključuju nešto manje intenzivnu nijansu zlatnog bika i blago proširen font. Primarne boje ostaju crna i bijela, dok su žuta i zlatna korištene za naglašavanje određenih detalja. Posebno je značajno što će se na digitalnim platformama bik pojavljivati nezavisno od štita, što je novina u odnosu na prethodni dizajn. Ove promjene u logotipu namjera su da bolje odraze vrijednosti Lamborghinija i prilagode se modernim trendovima u automobilskoj industriji.

 

 

 


Originalni dizajn Lamborghinijevog logotipa sadržavao je crvenu podlogu sa crno-bijelim bikom. Bik je simbolizovao horoskopski znak osnivača kompanije, Ferrucia Lamborghinija. Ovaj logotip je redizajniran 1972. godine, kada su zlatna i crna boja zamijenile prethodne boje. Međutim, već 1974. godine usvojen je monohromatski korporativni identitet koji je ostao u upotrebi 24 godine, sve do 1998. godine, kada je došlo do posljednje promjene prije najnovije. Cilj najnovijeg redizajna logotipa je stvaranje modernijeg izgleda koji odražava vrijednosti održivosti i inovacija. S obzirom na to da će svi Lamborghinijevi modeli biti hibridni nakon završetka proizvodnje modela Huracan, što je proces započet modelom Revuelto, sada je idealno vrijeme za implementaciju ovih promjena u logotip.

Datum objave: 29/03/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook