Naslovna > Automobili > Citroen > C3 > Novi model dobio turbobenzinski motor i blagi hibridni pogon

Citroen C3

Novi model dobio turbobenzinski motor i blagi hibridni pogon

Spolja je teško razlikovati C3 od električnog e-C3 jer dijele istu karoseriju, a jedina razlika je odsustvo "e" oznake na bočnom profilu, kao i C3 oznaka na vratima prtljažnika...

Francuska kompanija Citroen je zvanično predstavila novi model C3, koji je dostupan sa konvencionalnim i blagim hibridnim pogonom. Ovaj model je stigao šest mjeseci nakon gotovo identičnog potpuno električnog modela e-C3. Četvrta generacija modela C3 naslijedila je izraženije detalje dizajna crossovera, a cijene kreću već od 14.990 evra, što znači da je jeftiniji od prethodnika. Model je dostupan s dva paketa opreme, što je u skladu s naporima Citroena da pojednostavi svoju ponudu. U unutrašnjosti je minimalistička armaturna ploča s 10,25-inčnim infotainment ekranom u slučaju flagship modela "Max", dok će se kupci osnovnog paketa "You" morati zadovoljiti tek nosačem smartphonea. Novi Citroen Head Up Display nadoknađuje odsustvo tradicionalnog instrument klastera te je standardan u oba paketa opreme.

 

 

 


Osnovnu verziju Citroena C3 pokreće 1,2-litarski trocilindarski turbobenzinac koji razvija 102 KS. Povezan je sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem putem kojeg se snaga prenosi na prednje točkove. Efikasnija Hybrid 100 verzija koristi isti benzinski motor kao bazu, ali je kombinovan sa 48-voltnom litijum-jonskom baterijom i električnim motorom integrisanim u 6-stepeni automatski mjenjač sa duplim kvačilom. Električni motor isporučuje 28 KS, ali samo 12 KS može se koristiti za ubrzanje kada je to potrebno. Treba napomenuti da isti pogonski sklop koristi i Jeep Avenger Hybrid. Iz Citroena tvrde da blaga hibridna verzija može obaviti do 50 posto putovanja u električnom modu u urbanim okruženjima, dok je emisija gasova i potrošnja goriva manja za gotovo 10 posto u odnosu na neelektrifikovanu verziju.

 


Iako dužine od 4.015 mm, novi C3 nudi više prostora u unutrašnjosti u poređenju sa prethodnom generacijom, što je rezultat većeg rastojanja od tla od 197 mm, kao i povećanja visine. Zapremina prtljažnika je povećana za 10 litara i sada iznosi 310 litara. Kao i prethodnik, novi C3 je fokusiran na udobnost. Sjedišta presvučena tkaninom koriste obilje pjene, a model standardno dolazi sa Citroen Advanced Comfort vješanjem s progresivnim hidrauličnim jastucima za efikasnu apsorpciju neravnina. C3 za evropsko tržište bazira se na novoj Smart Core platformi.

 


Osnovni C3 košta 14.990 evra sa neelektrifikovanim 1,2-litarskim turbobenzinskim motorom i manuelnim mjenjačem, a prodaja počinje tokom leta. Odlazeći C3 je prvo predstavljen 2016. godine, a zatim redizajniran 2020. godine, sa početnom cijenom od najmanje 16.590 evra u Francuskoj. Cijena osnovnog Citroena e-C3 iznosi 23.300 evra, ali će pristupačnija verzija biti dostupna od 2025. godine po cijeni od 19.990 evra. Glavni rival modelu C3 je Dacia Sandero Stepway, dok se sljedeća generacija Fiatove Pande očekuje da debituje tokom ljeta sa veoma sličnim specifikacijama.

Datum objave: 09/04/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook