Naslovna > Automobili > Renault > Austral > Novi podaci o revolucionarnoj unutrašnjosti

Renault Austral

Novi podaci o revolucionarnoj unutrašnjosti

Renaultov tim dizajnera nije propustio ni jedan detalj u unutrašnjosti novog Renaulta Austral; od energičnog izgleda, preko osjećaja udobnosti do beskompromisnog kvaliteta u svakom elementu. A pritome koristi sve prednosti koje mu pruža sistem OpenR...

Unutrašnji dizajn novog Australa ima sve odlike tradicionalnog SUV-a. Ali, već pri prvom pogledu na povišenu i široku središnju konzolu grand confor vidi se da se izdvaja od konkurencije. Arhitektura kontrolne table daje joj vitak i širok izgled, a spoj sa oblogama vrata putnike na prednjim sjedištima će podsjećati na kokpit aviona. Obloge vrata protežu se visoko i pružaju putnicima osjećaj sigurnosti. Dizajn uopšteno slijedi nakošene linije kojima Austral duguje svoj dinamičan stav. Putnički prostor je modularan. Ima brojne prostore za odlaganje, počevši od širokog kliznog naslona za ruke koji nudi dodatan prostor za odlaganje i pritome olakšava upravljanje multimedijalnim sistemom OpenR Link. Konzola ima dva velika prostora za odlaganje i pretinac za odlaganje pametnog telefona sa bežičnim punjačem. Prostori raspoređeni po unutrašnjosti Renaulta Austral ukupno nude više od 30 l zapremine.

 

 

 

 

 


Kako bi se upotpunio efekt čaure, krov i A-stubovi su presvučeni tačkastom tkaninom. Posebna pažnja je posvećena i udobnosti sjedišta. Vozač i suvozač uživaju u prostranom, ergonomičnom i udobnom prostoru. Zadnja klupa je takođe prostranija jer više nema prenosnog tunela i može se pomicati ili preklopiti uz pomoć dugmeta u prtljažniku. Sjedišta olakšavaju razgovor izmedju putnika: prednja se sužavaju prema vrhu pa je putnicima na prednjim sjedištima lakše da održavaju razgovor sa onima koji sjede pozadi. Agneta Dahlgren, direktorka projekta Renaultovog Odjeljenja za dizajn: "Kad smo dizajnirali putnički prostor novog Renaulta Austral, imali smo na umu tri načela: percepciju prostora, avangardni dizajn i osjećaj sigurnosti. Sve to je istaknuto visokim standardima kvaliteta. Ponosni smo na rezultat: kabina Renaulta Austral je udobna i prepuna tehnologije. Sve je podređeno putnicima. Kokpit im uz elegantan izgled pruža osjećaj sigurnosti, a pritome mogu da uživaju u osjećaju da istovremeno dijele prostor i imaju prostor samo za sebe.” U udobnoj i ugodnoj čauri kokpita, putnici mogu da se opuste i uživaju u fantastičnom doživljaju koji im pruža veliki ekransistema OpenR. Središnji element putničke kabine čini jedan od najvećih ekrana na tržištu, jedan od najoriginalnijih i bez sumnje jedan od najjednostavnijih za korišćenje. Proteže se u obliku slova L preko cijelog središnjeg delakomandne table i ukupna veličina ekrana iznosi 24,3 inča (774 cm2). Ne umara oči, lako ga jedohvatiti rukom, intuitivan je za upotrebu i povezan. Preko njega može da  se upravlja gotovo svim funkcijama automobila pa je ostatak unutrašnjosti znatno jednostavniji.  Napredni ekran sistema koji se zasniva na operativnom sistemu Google Automotive Services izuzetno je svetao i premazan antirefleksivnim slojem pa je uobičajena zašita od sunca iznad instrumenata nepotrebna. Pored toga što se odlikuje jednostavnim i vrlo modernim izgledom kao da lebdi u vazduhu, komandna tabla ima i neprimetno ugrađene vertikalne ventilacione otvore, a izuzetno precizno obrađeni okviri ekrana ga savršeno obavijaju. Upravljač je nešto više kvadratnog oblika i malo ravniji u središnjem dijelu kako bi povećao užitak u vožnji i pritome pružio neometan pregled nad instrumentnom tablom. To je nezaobilazan dio čulnog i vizuelnog doživljaja u putničkoj kabini. Opremljen najnovijim pametnim rješenjima povezivanja, sistem OpenR Link obuhvata Android Auto i Apple CarPlaykao i funkciju pretraživanja preko Googlea i sistem navigacije Google Maps. Čak 90 % funkcija koje koristite svakodnevno je udaljeno samo na klik ili dva od vas. EkransistemaOpenRje odzivan i jednostavan za upotrebu poput ekrana pametnog telefona i upravo je to  jedno od Renaultovih najvećih dostignuća u području multimedijalnihsistema u proteklih nekoliko godina.

Datum objave: 31/01/2022
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook