Automatski ili manuelni mjenjač ? Rasprava u kojoj oba načina prenosa imaju svoje prednosti i mane. Neki će reći da su „manuelci“ za dinamičnije ljude, dok će drugi tvrditi da ti mjenjači nikako ne mogu biti precizni kao automatski. I tako u nedogled. U skorijoj budućnosti rasprava oko manuelnih i automatskih mjenjača u Audijevom R8, neće biti moguća, jer kako stvari stoje ovaj automobil će se nuditi sa isključivo automatskom transmisijom.
I to neće biti jedina novina. Na novoj R8-ici nestat će bočni otvori ispred zadnjih točkova koji su ga činili toliko prepoznatljivim, a moguća je promjena i ispod poklopca motora. Naime vrlo je moguće da V10 zamjeni 4.0-litarski twin-turbo V8 sa 450 KS. Dakle nešto slično što se desilo Bentley Continental u kojem je W12 zamijenjen sa V8. Nadamo se da downsizing agregata koji je zaista postao pravi trend, neće uticati na performasne R8-ice, koja je do sada bila sinonim za automobilsku snagu i efikasnost.