Naslovna > Automobili > Citroen > C4 > Od lansiranja 160.000 prodanih primjeraka

Novi Citroën C4 Picasso

Od lansiranja 160.000 prodanih primjeraka

Pravi komercijalni uspjeh s već 160.000 prodanih primjeraka od svog lansiranja prošle godine, od čega više od 100.000 od početka ove godine, novi Citroën C4 Picasso nameće se svojim konkurentima i preuzima europsko vodstvo u segmentu monovolumena ...

S ukupno 160 000 prodanih primjeraka do danas, od čega više od 100 000 od početka godine, novi Citroën C4 Picasso doživljava stvaran komercijalan uspjeh, što mu omogućuje vodeće mjesto u segmentu monovolumena u Europi. Lansiran je 2013. godine u izvedbi sa 5 i 7 sjedala (‘Grand C4 Picasso’), novi CITROËN C4 Picasso potvrđuje mjesec za mjesecom svoju moć zavođenja kupaca sa uspjehom 2 ponuđene siluete : više od 49 % prodaje realizovano je u izvedbi s 5 sjedala i blizu 51 % u izvedbi sa 7 sjedala.Veliki interes za najopremljenije modele : blizu 2/3 prodaje realizovano je na najvišim nivoima opremljenosti.

 


Zapravo zahvaljujući svojim glavnim adutima, novi C4 Picasso uspio se nametnuti svojim konkurentima. Zabilježen je generacijski skok u svijetu monovolumena, on ilustruje nove vrijednosti proizvoda CITROËN sa: više dizajna, pročišćen i izražajan stil, naglašen jedinstvenim svjetlosnim potpisom, više udobnosti : moderna i pročišćena unutrašnjost ,više korisne tehnologije : tehnologije u službi jednostavnog korištenja (tablet osjetljiv na dodir koji okuplja sve funkcije vozila, sistem Park Assist, sistem Vision 360 i dr.). I sve to uz umjerene troškove : kombinujući smanjenje i učinkovite motore posljednje generacije, kako bi se smanjila potrošnja goriva i emisija CO2 (‘Best in class’ u svojoj kategoriji : od 3,7 l/100 km i 96 g de CO2/km na motoru BlueHDi 120 BVM6 - Euro 6).

 

Novi Citroën C4 Picasso nastavlja odvažnost svojih prethodnika i nastavlja pisati uspješnu priču monovolumena CITROËN s potpisom ‘Picasso’ (Xsara Picasso, C4 Picasso, C3 Picasso) prodanih u više od 3,3 miliona primjeraka do danas. Brojka koja dokazuje stručnost marke CITROËN na tržištu.

Datum objave: 19/11/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook