Naslovna > Automobili > Citroen > C3 > Od sada sa sedam sjedišta i električnim pogonom

Citroen C3 Aircross

Od sada sa sedam sjedišta i električnim pogonom

Citroenov novi korporativni logo, koji je izazvao kontroverze, zauzima svoje mjesto i na rešetki hladnjaka ovog novog modela, sa uzorkom koji prati oblik samog logotipa...

Citroen je nedavno predstavio novi C3 Aircross, koji je rezultat kombinovanja poznatih proizvoda iz Stellantisove ponude. Međutim, druga generacija Aircrossa donosi više od samo prostranosti - prvi put, ovaj "džepni SUV" nudi opciju sa sedam sjedišta zahvaljujući produženom međuosovinskom rastojanju. C3 Aircross se ističe po svojoj originalnosti: prepoznatljive linije zamijenjene su naborima, a usvojen je kutijasti dizajnerski jezik koji podsjeća na manji C3 hatchback, sa kojim dijeli poboljšanu Smart CMP platformu. Citroenov novi korporativni logo, koji je izazvao kontroverze, zauzima svoje mjesto na rešetki hladnjaka, sa uzorkom koji prati oblik samog logotipa.

 

 

 


Primijećuju se određene sličnosti sa Aircrossom predstavljenim na južnoameričkom tržištu prije 12 mjeseci, ali taj model ima drugačije ručke na vratima i tradicionalniji Citroenov "nos". Što se tiče pakovanja, Aircross je veoma sličan nedavno predstavljenom Opelovom modelu Frontera, koji koristi istu platformu i koji će se takmičiti za kupce sa Citroenom na evropskom tržištu. Ni jedna kompanija još uvijek nije otkrila dužinu međuosovinskog rastojanja, ali se očekuje da će biti. Novi model Aircross je duži za 240 mm u poređenju sa prethodnom verzijom, što znači da sada mjeri 4.390 mm "od branika do branika". Citroen ističe da je više uspravno stražnje staklo omogućilo dovoljno prostora putnicima u trećem redu da ne moraju savijati glave. Iako posjeduje povećan klirens od tla, krovne nosače i obloge karoserije, poput svojih malih SUV rivala, Aircross nije namijenjen za off-road avanture.

 


Što se tiče ponude pogona, Citroen još uvijek nije detaljnije otkrio, ali je potvrđeno da će biti dostupni motori sa unutrašnjim sagorijevanjem, kao i hibridne i električne opcije. Prema dostupnim informacijama iz Stellantisa, možemo očekivati 1,2-litarski turbobenzinski motor sa ili bez 48-voltnog blagog hibridnog sistema. Ljubitelji električnih vozila moći će se odlučiti za potpuno električnu verziju pokretanu jednim elektromotorom koji razvija 156 KS na prednjim točkovima, sa dometom od 402 km. Detaljnije informacije, uključujući otkrivanje unutrašnjosti, biće dostupne u narednim nedeljama. Prodaja u Evropi počinje kasnije tokom ove godine.

Datum objave: 18/04/2024
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook