Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Ojačava tržište motocikala

Boschova nova poslovna jedinica

Ojačava tržište motocikala

Bosch je svjetski predvodnik na tržištu sigurnosnih sistema za motocikle, a do 2021. godine očekuje porast tržišta na više od 160 miliona vozila na dva točka širom svijeta …

Cilj je da se još učinkovitije posvete pojedinačnim zahtjevima proizvođača motocikala širom svijeta. Štaviše, Bosch želi proširiti asortiman svojih proizvoda i povećati svoju stručnost na području rješenja za sisteme vozila na dva točka. „Boscheva tehnologija za veću učinkovitost i sigurnost trebala bi biti dio svakog automobila, a u budućnosti, isto će važiti i za motocikle”, kaže dr. Dirk Hoheisel, član upravnog odbora kompanije Robert Bosch GmbH. „Takođe planiramo postati vodeći dobavljač na tržištu motocikala”. Vozila na dva točka i vozila za ekstremne sportove dio su Boscheva poslovnog sektora Rješenja za mobilnost. Sa sjedištem u Yokohami u Japanu – srcu međunarodne industrije motocikala – i poslovnim jedinicama u Sjedinjenim Američkim Državama, Europi, Indiji i Kini, Bosch na tom području ima globalni doseg. Uz motorna vozila na dva točka, planirano je da nova poslovna jedinica obuhvata i tržište vozila za posebne namjene kao što su vozila sa pogonom na 4 točka, plovila i motorne sanjke.

 

Jedinica, koja počinje rad s oko 40 zaposlenika, može iskoristiti mrežu od nekoliko hiljada kolega širom svijeta i proizvodne kapacitete poslovnog sektora Rješenja za mobilnost. Očekuje se udvostručenje tržišta u roku od pet godina. Širom svijeta raste potreba za pristupačnom mobilnošću, što povećava potražnju za motornim vozilima na dva točka. Studije pokazuju da će se do 2021. proizvoditi više od 160 miliona vozila na dva točka godišnje – trećina više nego danas. „Dio tržišta relevantan za Bosch, koji obuhvata sisteme za sigurnost u vožnji, tehnologiju pogonskih sklopova, pokazne sisteme i sisteme infozabave, udvostručiće se u idućih pet godina”, kaže Hoheisel. Većina tog rasta odvijaće se u Aziji, pokazuju studije te predviđaju da će se 2021. gotovo 90 odsto svih motornih vozila na dva točka proizvoditi u Kini, Indiji i jugoistočnoj Aziji. Ta se skupina sastoji uglavnom od malih motocikala sa zapremninom motora do 250 kubnih centimetara, koji su jedno od najraširenijih prijevoznih sredstava u većim dijelovima Azije.

 

Budućnost motocikala sigurna je, čista i povezana Boschevi sastavni dijelovi snadbjevaju cijeli spektar vozila na dva točka: od onih u nižem cjenovnom razredu za Aziju do snažnih mašina sa zapremninom većom od 1000 kubnih centimetara, za kojima je potražnja najveća u Europi, Japanu i Sjevernoj Americi. Nova poslovna jedinica nudi rješenja za sigurnost kao što su ABS i kontrola stabilnosti motocikala (MSC), tip programa elektroničke stabilnosti za motocikle. Bosch je predvodnik na tržištu sigurnosnih sistema za motocikle. Asortiman uključuje i sisteme ubrizgavanja s elektroničkim upravljanjem, komponente pogonskih sklopova za električna vozila na dva točka i sučelja za povezivanje motocikala s pametnim telefonima ili tabletima kao i povezanim cloud uslugama. „Naši sistemi motociklu daju još više sigurnosti, učinkovitosti i zabave u vožnji”, kaže Geoff Liersch, voditelj nove Boscheve poslovne jedinice. Zahvaljujući svim tim značajkama, Bosch nudi rješenja za najveće izazove svjetskog tržišta motocikala: mnoge zemlje donose strože zakone o emisijama, a sve više vozača vozila na dva točka učestvuje u teškim prometnim nesrećama. Samo u 2010., više od 285 000 ljudi poginulo je u nesrećama u cijelom svijetu. No, prema njemačkoj bazi podataka o nesrećama GIDAS, korištenje sistema ABS može spriječiti četvrtinu svih motociklističkih nesreća s teškim ili smrtnim posljedicama. MSC takođe može pozitivno uticati na ishod dvije trećine svih motociklističkih nesreća u zavojima uzrokovanih greškom vozača.

 

Boscheva savremena tehnologija smanjuje potrošnju goriva. Uz sigurnost, želja za zabavom, štednja goriva i povezivost ključni su pokretači Boscheve djelatnosti s motociklima. U Aziji, mnoga vozila na dva točka s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem i dalje su opremljena jednostavnim rasplinjačem, dok Bosch koristi svoj sistem ubrizgavanja sa električnim upravljanjem. Za usporedbu, ovaj sistem može smanjiti potrošnju goriva do 16 posto, zavisno od uslova i okoline. „Tako pomažemo smanjiti emisije u zemljama poput Kine i Indije”, kaže Liersch. Istovremeno, Bosch vozilima na dva točka daje digitalnu inteligenciju svojim rješenjima za kontrolu motora. U kombinaciji s aplikacijom za pametne telefone, ona omogućuju pokretanje uređaja za imobilizaciju ili očitavanje memorije grešaka. Bosch takođe nudi i Bluetooth sučelje ili upravljačku jedinicu za povezivanje potrebnu za te aplikacije.

Datum objave: 25/03/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook