Ono što će uskoro osvježiti paletu Opelovih motora su sasvim novi agregati sa tri i četiri cilindra od 1,0 do 1,4 litra.
Agregati će imati direkto ubrizgavanje i biće opremljeni turbopunjačima, te će u odnosu na aktuelne biti ekonomičniji sa boljim obrtnim momentom. GM je pored ovog saopštio da će u naredne dvije godine i američko tržište dobiti potpuno nove 1,6-litarske dizelaše i benzince koji će zamijeniti postojeće agregate na tom tržištu. Novi agregati debitovat će u novom modelu, nazvanom Junior čija će najveća konkurencija biti Mini Cooper, Audi A1 and Fiat 500. 1.0-litarski agregat je razvijen prije svega da bude ekonomičan, dok su perfromanse u drugom planu. Svi agregati razvijeni su u saradnji GM-a i kineske kompanije SAIC Motor. Upravo su ove dvije kompanije prošle godine potpisale sporazum o razvoju električnih vozila. Uz još jednog kineskog partnera razvijaće strukturu, arhitekturu i sve dijelove električnih vozila.