Naslovna > Vijesti > Opel Corsa i Choupette poziraju za Karla Lagerfelda

Birmanska mačka zvijezda Opela

Opel Corsa i Choupette poziraju za Karla Lagerfelda

Vrlo poseban top-model imao je glavnu ulogu na snimanju kalendara za 2015. godinu pod dirigentskom palicom poznatog fotografa

Rüsselsheim/Pariz. Modni dizajner i fotograf KarlLagerfeld uspio je nagovoriti vrlo posebnu manekenku da mu se pridruži na projektu za Opel – ChoupetteLagerfeld. Birmanska mačka ove modne ikone zvijezda je Opel Corsina kalendara za 2015. godinu. „Recept supermodela na poklopcu motora pomalo postaje dosadan. KarlLagerfeld iznašao je nov i svjež pristup ovoj temi“, rekla je glavna direktorica marketinga u Opelu, Tina Müller. Ona je prisustvovala Lagerfeldovu snimanju i oduševljena je projektom. „Upravo je predstavljena peta generacija Corse. U posljednje 32 godine Corsa je fotografirana s brojnim supermodelima. Postojao je samo jedan način da to nadmašimo u stilu –Choupette“, rekla je ova marketinška stručnjakinja, namignuvši.

 

Lagerfeld je u pariškom studiju budno pratio Choupettino istraživanje nove Corse. Njegov je fotoaparat uhvatio tu četveronožnu zvijezdu s 42 000 sljedbenika na Twitteru i azurno plavim očima kako upoznaje svaki detalj novog Opela. Bez obzira jesu li njene baršunaste šapice na upravljaču, skače li s poklopca motora ili se pak odmara na dječjoj sjedalici, poznati fotograf i njegov model pokazali su da nova Corsa uz prvoklasan dizajn nudi izvanrednu prostranost i kvalitetu.

 

Činjenica da je mačka zapravo uživala u takvom projektu nije nimalo uobičajena, no Lagerfeldova bliskost s Choupette učinila je snimanje laganim. „Choupette je bila izvrsna, baš kao što biste i očekivali od zvijezde. Bila je jednako opuštena za upravljačem ili na krovu Opela. Nije bila nimalo uplašena. No istina, nakon snimanja spavala je dvanaest sati“, rekao je Lagerfeld. „KarlLagerfeld sinonim je za estetiku, lifestylei eleganciju, baš kao naša nova Corsa. Karl upravo to izražava i svojim fotografijama. Snimanje i kalendar još jednom naglašavaju glavne vrijednosti naše robne marke: inovativne automobile, revolucionaran dizajn i privlačan pristup“, dodala je Müller.

Datum objave: 11/10/2014
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook