Ispod poklopca motora se ništa nije mijenjalo, za pogon su i dalje zadužene standardne pogonske jedinice, prije svega tu je 2,0-litarski trubobenzinac sa četiri cilindra koji raspolaže sa 228 KS i 350 Nm, a do stotke je u stanju da stigne za 6,3 sekunde, ova verzija nosi oznaku xDrive28i. Tu je i hibridna varjanta xDrive25e sa turbobenzincem od 125 KS i elektromotorom od 95 KS koji omogućava 50 kilometara samo na električni pogon i potrošnju od samo 2 litra na 100 kilometara.
Kada su u pitanju stilske promjene one se mogu prije svega uočiti na prednjim i zadnjim dijelovima karoserije. X1 je dobio nešto veću masku hladnjaka, redizajnirana svjetla u LED tehnologiji koja stižu kao opcija, zadnji dio vozila se takođe može pohvaliti osvježenim svjetlosnim jedinicama u obliku slova „L“. Tu su i naplaci od 18 i 19 inča, te nove boje karoserije: Storm Bay metalik, Jucaro Beige i Misano Blue metalik. Ni unutrašnjost nije zaboravljena od strane dizajnera koja dolazi sa novim elektronskim selektorom mijenjanja brzina na centralnoj konzoli, 6,5-inčni multimedijalni ekran, dok su opcioni 8,8 i 10,25, a kupci mogu i da izaberu unutrašnjost obloženu Dakota kožom.