Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Otvaranje novog Blending centra

Rafinerija ulja Modriča

Otvaranje novog Blending centra

Rafinerija ulja Modriča otvorila je novi Blending centa, postrojenje na kome se vrši proizvodnja svih tipova motornih i industrijskih ulja, prema prethodno provjerenim i ispitanim recepturama ...

Izgradnja ovog kapitalno – ivesticionog projekta počela je u septembru 2012. godine a završena je dvije godine kasnije u decembru 2014. Na izgradnji centra radilo je preko 20 izvođača radova koji su većinom iz Bosne i Hercegovine. Najveći dio opreme kupljen je od svjetski poznate kompanije, francuskog ABB-a. Vrijednost uloženih sredstava u Blending centar je oko 13 miliona eura. ” Ima jako veliki kapacitet koji je oficijelno 45.000 tona uz asortiman od 150 proizvoda koje mi imamo danas, međutim ovaj blending pruža i mogućnosti za veću proizvodnju”, rekao je Omer Kovač, direktor za razvoj, istraživanje primjenu i kvalitet proizvoda Rafinerije ulja Modriča.

 

Ovom vrijednom investicijom zaokružena je tehnološki moderna linija proizvodnje koja sadrži: proizvodnju hidrokrekovnih baznih ulja grupe II i III, potpuno automatizovani moderni blending. “Mi na ovo postrojenje planiramo da rasporedimo naše mlade inženjere koje smo već primili u radni odnos u Rafineriju ulja da oni rade na ovom savremenom postrojenju”, rekao je Evgeny Kočnev, generalni direktor Rafinerije ulja Modriča. Prednost novog Blending centra upravo je u vrhunskom kvalitetu, kraćem proizvodnom procesu, ekonomičnijoj proizvodnji, fleksibilnom procesu, velikom kapacitetu ali i naravno visokom stepenu ekološke zaštite. Savremeni Blending centar omogućava da se na zahtijev kupaca proizvedu i specijalni proizvodi u manjim tj. traženim količinama. Tako će paleta proizvoda Rafinerije ulja Modrića koja obuhvata: motorna, industrijska, brodska, turbinska, a broji preko 200 različitih proizvoda sigurno biti dodatno obogaćena.

 

Nove savremene tehnologije traže i novi vizuelni  izgled. Zato je od sada na tržištu i nova ambalaža vrhunskih ulja i parafina. Planirana je i proizvodnja preko 11000 tona maziva i funkcionalanih tečnosti. Jasno je da dobar dio naših proizvoda, osim na domaćem tržištu, bude plasiran i na inostranom. Uspjeh kompanije je da kroz sedmogodišnje uvođenje novih tehnologija dostigla lidersku poziciju u Bosni i Hercegovini. Sada je naš osnovni zadatak da sačuvamo tu poziciju, poziciju lidera u RS i BiH.

Datum objave: 13/07/2015
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook