Naslovna > Vijesti > Paris. Milano. New York. Wolfsburg.

Nova Volkswagen kampanja

Paris. Milano. New York. Wolfsburg.

„Paris. Milano. New York. Wolfsburg.“ – zanimljivi je slogan nove Volkswagen kampanje, a kojom su predstavljeni modeli: Volkswagen CC i Volkswagen Passat.

S osvježenim stylingom prednjeg i stražnjeg dijela, novi Volkswagen CC čini još smjelije korake ka klasi luksuznih automobila. Model stiže na BiH tržište sa veoma bogatom serijskom opremom koja, između ostalog, uključuje: Bi-xenon svjetla s uređajem za pranje, park pilot – senzore naprijed i natrag, 17“ alu naplatke, tempomat, alarm, te klimu i radio CD/mp3 uređaj. Ovaj Volkswagenov model dostupan je po cijeni već od 52.500 KM (cijena sa PDV-om).

 

Iako su u Volkswagenu imali namjeru uraditi samo facelift na Passatu šeste generacije, dizajneri Klaus Bischoff i Walter de Silva otišli su tako daleko s promjenama, pa je na kraju odlučeno da takav Passat zaslužuje novu generaciju. Ponovo je dosta pažnje posvećeno sigurnosti vozača i putnika, a novi Passat je serijski opremljen sistemom za prepoznavanje umora kod vozača. Dostupan je po cijeni 48.600 KM (cijena sa PDV-om) uz bogatu opremu gdje ističemo: dvozonsku automatsku klimu, park pilot – senzore naprijed i natrag, touch screen radio CD/mp3 uređaj, tempomat, multifunkcionalni kožni volan i sistem kontrole pritiska u gumama.

 

 

„Passat B7 je u BiH lider klase sa preko 40% udjela u ukupnoj prodaji B segmenta, u kojem se takmiči čak 28 konkurenata. Zajedno s modelom CC, koji predstavlja najuspješniju Coupe limuzinu, ovaj dvojac vlada segmentom više srednje klase. To je dokaz da su naši kupci prepoznali kvalitet novih modela i bogatu serijsku opremljenost, a posebno smo sa proizvođačem obezbijedili za BiH tržište i znatno povoljnije cijene oba modela što je podstaklo snažan rast prodaje modela.“ – istakao je Ismir Omeragić, brand manager Volkswagen putničkih vozila za BiH.

Da prvi dojam čini čuda, jasno je kad ugledate novi Volkswagen CC i novi Volkswagen Passat. Novi Volkswagen CC vješto spaja eleganciju i sportski karakter, dok novi Passat uživa reputaciju najuspješnije evropske biznis limuzine.


 

Datum objave: 17/04/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook