Naslovna > Vijesti > PEUGEOT UVODI TEHNOLOGIJU BLUEHDi NA BOXERU

Peugeot

PEUGEOT UVODI TEHNOLOGIJU BLUEHDi NA BOXERU

Peugeot je sa modelom Boxer postao lider na mnogim tržištima. Uz nova tehnološka poboljšanja očekuje se još bolji rezultati.

Peugeot je proteklu godinu završio kao lider u Hrvatskoj po broju prodanih lakih komercijalnih vozila. Širokom gamom lakih komercijalnih vozila, od najmanjeg 208 Business pa sve do novog Boxera, Peugeot je pronašao put do više od 1.200 zadovoljnih kupaca i velikih hrvatskih tvrtki koje su u marki Peugeot prepoznale pouzdanog poslovnog partnera. PEUGEOT je nedavno sa segmentom velikih furgona dovršio uvođenje Euro 6 motora u svoju gamu. Tako je Peugeot BOXER opremljen novom gamom 2-litrenih dizelskih motora BlueHDi koje je osmislila i proizvela grupa PSA. Tehnologija BlueHDi, koja je 2013. uvedena i testirana na limuzinama i SUV-ovima marke PEUGEOT, omogućava obradu do 90 % dušikovih oksida i do 99,9 % čak i najsitnijih čestica. Ova tehnologija, koja je provjereno najučinkovitija tehnologija na tržištu za obradu emisije dizelskih motora, omogućava i smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2. Peugeot BOXER tom je prilikom obogatio svoju ponudu novom suvremenom i učinkovitom opremom kako bi olakšao život poslovnim korisnicima.


Smanjena potrošnja i poboljšane performanse
Nova gama 2-litrenih motora BlueHDi na modelu Peugeot BOXER dostupna je u tri razine snage u samom središtu tržišta, a spareni su sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem:
• 110 KS i 300 Nm, što je 50 Nm više u odnosu na motor prethodne generacije,
• 130 KS i 340 Nm, što je 20 Nm više u odnosu na motor prethodne generacije,
• 160 KS i 350 Nm, što je 10 KS više u odnosu na motor prethodne generacije.
Zahvaljujući tim BlueHDi motorima Peugeot BOXER ima sljedeće karakteristike:
• rekordna razina potrošnje goriva u segmentu velikih furgona od 6,0 l/100 km, odnosno emisije CO2 od 154 g/km, što na izvedbi s glavnim motorom game od 130 KS predstavlja smanjenje od 1,1 l/100 km i 30 g CO2,
• nepromijenjena povećana nosivost i najveća brzina,
•  povećana ubrzanja s mjesta od 0 do 100 km/h i međuubrzanja od 80 do 120 km/h koja na izvedbi od 110 KS iznose 4 sekunde odnosno 8 sekundi.
U tehnologiju BlueHDi ugrađen je sustav SCR (Selektivne Katalitičke Redukcije) ispred filtra krutih čestica (FAP) s dodatkom. Stoga ispunjavaju zahtjeve norme Euro 6 zahvaljujući najučinkovitijoj tehnologiji zaštite okoliša na tržištu.
Njihov spremnik aditiva AdBlue zapremnine 15 l dovoljan je za vožnju do otprilike 10 000 km. Aditiv AdBlue može se jednostavno doliti kroz vanjski otvor smješten ispod poklopca spremnika za gorivo, koji je kompatibilan s pumpama AdBlue koje postoje za teške kategorije vozila na benzinskim postajama. Peugeot BOXER može se pohvaliti konkurentnim troškovima upotrebe, posebice zahvaljujući potrošnji goriva „Best in Class“ i jednim od najnižih troškova održavanja u segmentu.
Kvaliteta i robusnost u prvom planu
Novi Peugeot BOXER, predstavljen 2014., bio je prvi korak u postupku stalnog poboljšanja velikih furgona Marke.
S obzirom na to da su kvaliteta upotrebe i robusnost uvijek u prvom planu, danas su opremljeni novim motorima Euro 6 BlueHDi koje je u potpunosti osmislila i proizvela grupa PSA.
Budući da su proizvedeni u francuskoj tvornici u Tremeryju, ovi novi motori maju pouzdanu proizvodnu infrastrukturu s više od 12 milijuna proizvedenih motora. Temelje se na najnovijoj generaciji 2-litrenih dizelskih motora DW grupe PSA s tehnologijom Euro 6 BlueHDi koja je već prodana u više od milijun primjeraka.
Dvolitreni motor BlueHDi testiran je krajem 2013., osobito na velikoj limuzini PEUGEOT 508. Dvolitrene izvedbe motora BlueHDi na modelu Peugeot BOXER prošle su više od 10 000 sati testiranja u tvornici i 1,3 milijuna posebnih testnih vožnji pri kojima se oponašaju najteži uvjeti upotrebe gospodarskih vozila.
Među njima su:
• posebna testiranja za poboljšanje izdržljivosti i dugotrajnosti turbomotora i sabirnika ispušnih plinova,
• testiranja s 50 % većim opterećenjem u odnosu na osobna vozila,
• testiranja u klimatskoj komori na temperaturi od – 30 °C i 6000 ciklusa dodatnih toplinskih šokova u odnosu na osobna vozila, koja odgovaraju 15-godišnjoj intenzivnoj upotrebi,
• posebna testiranja podvozja i izdržljivosti ispušnog sustava na prskanja vode i blata sa sustavom za naknadnu obradu.
Nova suvremena i učinkovita oprema
Kako bi se poslovni korisnici u svojem Peugeot BOXER mogli bolje povezati i lakše poslovati, odsad su u opciji dostupni držač za tablet ili pametni telefon te USB-priključak i utičnica od 12 V na instrumentnoj ploči za njihovo napajanje.

 


Za praktičniju vožnju, središnji pretinac za rukavice zamijenili smo novom opremom s dvostrukim držačem za čaše, prostorom za odlaganje te pretincem za pametni telefon s USB-priključkom i pomoćnom utičnicom u opciji.
Naposljetku, Peugeot BOXER nudi novi sustav ESP prilagođen za vozila s kabinom i šasijom AL-KO. ESP se prilagođava brojnim izvedbama međuosovinskog razmaka, što obogaćuje mogućnosti prilagodbe vozila Peugeot BOXER.

 

Datum objave: 14/09/2016
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook