Naslovna > Izdvajamo iz sadrzaja > Porsche dostigao rekordne brojke i započeo Road to 20 program

Uspješno završena IPO godina

Porsche dostigao rekordne brojke i započeo Road to 20 program

Porsche 2023. godine ima dva razloga za slavlje: 75 godina Porscheovih sportskih automobila i 60 godina modela 911. U junu, proizvođač sportskih automobila se vraća na utrku 24 sata Le Mansa. Na 100. godišnjicu klasične utrke, Porsche će se još jednom boriti za ukupnu pobjedu sa novo razvijenim Porsche 963 modelom...

Porsche AG je finansijsku 2022. godinu završio sa četiri nova rekorda. Prihodi od prodaje Grupe u 2022. godini iznosili su 37,6 milijardi evra, što odgovara rastu od 13,6 posto (2021.: 33,1 milijardi evra). Operativna dobit Grupe iznosila je 6,8 milijardi evra, što je za 1,5 milijardu evra više od prošlogodišnje brojke (povećanje od 27,4 posto). Isporuke i automobilski neto gotovinski tok su takođe dostigli nove, rekordne brojke u 2022. godini. Operativni povrat na prodaju Grupe porastao je sa 16,0 na 18,0 posto. Ove godine, proizvođač sportskih automobila iz Stuttgarta intenzivno nastavlja svoju strategiju modernog luksuza i započeo je svoj ambiciozni Road to 20 program, kako bi osigurao ostvarenje svog dugoročnog cilja kada je riječ o profitu.

 

 

 


„U teškim uslovima postigli smo ubjedljivo najjači rezultat u Porscheovoj historiji“, kaže Oliver Blume, predsjednik Izvršnog odbora, zadovoljno se osvrćući na prošlost. „Takođe smo bili u mogućnosti još jednom ponuditi našim klijentima uzbudljive nove proizvode u 2022. godini. Ovo sve je rezultat jednog sjajnog, timskog nastupa.“ Porsche AG ima popunjene knjige narudžbi i bio je u mogućnosti da isporuči 309.884 vozila kupcima u prethodnoj godini, uprkos posljedicama rata u Ukrajini, izazovima pandemije koronavirusa i poremećajima u globalnom lancu nabavke. To odgovara povećanju od 2,6 posto u odnosu na 2021. godinu (301.915 vozila). U finansijskoj 2022. godini, automobilski neto gotovinski tok povećan je sa 3,7 milijardi evra na 3,9 milijardi evra. „Naši faktori uspjeha su poboljšano pozicioniranje cijena, snažan izbor proizvoda, povećanje prodaje vozila, efekti deviznog kursa i naša stroga disciplina kada je riječ o troškovima“, kaže Lutz Meschke, zamjenik predsjednika i član Izvršnog odbora za finansije i IT.

 


Porscheov tim nastavlja sebi da postavlja visoke ciljeve za budućnost. Kompanija je 2023. godine započela svoj ambiciozni Road to 20 program, kojim Porsche nastoji dugoročno ostvariti povrat na prodaju od preko 20 posto. „Road to 20 program čini Porsche još otpornijim, a naš brend jačim nego ikad“, kaže Meschke. „A mi ćemo iznova pregledati sve, od našeg asortimana proizvoda i cijena do naše strukture troškova. Želimo povećati kvalitet naših marži doprinosa i učiniti naše proizvode još atraktivnijima.“  Prema Luxury & Premium izvještaju konsultantske firme Brand Finance, Porsche je najvrijedniji luksuzni brend na svijetu. „Mi kombinujemo izvanredan proizvod sa veoma ličnim iskustvom. Sa brendom koji preuzima odgovornost u društvu,” kaže Oliver Blume. „Proširujemo svoj portfelj proizvoda novim konceptima sportskih automobila. Također ćemo se nastaviti fokusirati na ograničena izdanja i proširiti naš Sonderwunsch program u budućnosti. Želimo udovoljiti željama i načinu života naših kupaca čak i više nego što to već činimo, nadmašujući njihova očekivanja iznova i iznova.“

 


Istovremeno, Porsche želi nastaviti sa svojom ambicioznom električnom strategijom. Potpuno električni Macan je u završnoj fazi i biće dostupan kupcima 2024. godine. Potpuno električni 718 model je planiran za sredinu decenije. Srednjoročno će biti dostupan samo kao potpuno električni model. Slijediće ga potpuno električni model Cayenne. Četvrta generacija SUV-a će naglasiti Porscheov cilj da isporuči više od 80 posto svojih novih automobila u potpuno električnoj varijanti u 2030. godini. Porsche takođe planira proširiti svoj portfolio proizvoda sa potpuno električnim SUV-om koji će biti pozicioniran iznad Cayennea. Ovaj novi koncept vozila je dizajniran tako da nudi snažne performanse i automatizirane funkcije vožnje sa tipičnom Porscheovom linijom, zajedno sa potpuno novim iskustvom unutar vozila. Temeljiće se na SSP Sport platformi koju je razvio Porsche.

Datum objave: 14/03/2023
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook