Proizvođači automobila iz Velike Britanije možda i najbrže na svijetu okreću se ka prelasku na proizvodnju baterijskih automobila, a samim tim i na obustavljanju proizvodnje modela sa samo SUS motorima. Tako su se, nakon Rolls Royce-a, na potez gotovo potpune elektrifikacije odlučili i u Aston Martinu. Prvi čovjek britanske premium marke Lorens Strol nagovijestio je ovaj potez, prema kojem bi do 2026. godine bila obustavljena proizvodnja i predstavljanje novih automobila sa isključivo SUS motorima. Prema tome jasno je da će se Britanci u budućnosti okrenuti ka proizvodnji električnih modela, te automobila sa priključno-hibridnim pogonskim sklopovima.
U okviru ovog plana labudovu pjesmu snažni V12 motor otpjevaće najvjerovatnije, u vidu nadolazećeg modela Vantage, sa kojim će i otići u istoriju. Ostali V6 i V8 motori ostaće u ponudi, ali će biti kombinovani sa elektromotorima. Ponuda modela sa ovim pogonskim sklopovima u narednom periodu biće veoma dobra, tako će prvu priključno-hibridnu verziju dobiti SUV model DBX, najvjerovatnije 2024. godine. Demonstracija snage i moći modela sa ovakvim pogonskim sklopom biće i automobil Valhala, ispod čijeg poklopca motora će se nalaziti V8 motor kombinovan sa dva elektromotora, čija će ukupna snaga biti čak 950KS.