Naslovna > Vijesti > Povećan tržišni udio u Zapadnoj i Središnjoj Europi

Chevrolet

Povećan tržišni udio u Zapadnoj i Središnjoj Europi

Chevrolet je u 2011. godini prodao 206.400 automobila u Zapadnoj i Srednjoj Europi, što je 1.600 više nego 2010., postigavši najbolji tržišni udio svih vremena od 1,24% za ovaj brand.

Chevrolet je zabilježio rast prodaje u 20, a rast udjela u čak 16 zapadnoeuropskih i srednjoeuropskih tržišta u usporedbi s 2010. godinom. U sedam zemalja postignuti su u 2011. rekordni tržišni udjeli, a na mnogima od njih i najveća prodaja svih vremena: u Austriji (tržišni udio 1,18%), Francuskoj (0,88%), Njemačkoj (0,86%), Poljskoj (2,28%), Srbiji (5,02%), Sloveniji (2,95%) i Turskoj (2,6%).

 

„Postigli smo izvrstan rezultat i u 2011. povećali svoj udio na zahtjevnom europskom tržištu“, rekla je Susan Docherty, predsjednica i izvršna direktorica Chevrolet Europe. Chevrolet je u 2011. predstavio sedam novih modela, proširivši svoju ponudu tako da pokriva preko 50% tržišnih segmenata. „S našom posve novom ponudom modela trenutno u prodajnim salonima diljem Europe, u 2012. imamo idealnu priliku za daljnji rast“, dodala je Docherty.

 

 

Chevrolet Spark bio je Chevroletov najbolje prodavani model u Europi – prodan u 66.400 primjeraka, zauzeo je 5,5% segmenta minija. Mali automobil Chevrolet Aveo prodao se u 51.000 primjeraka, a Chevrolet Cruze, sada također dostupan i u uvijek popularnoj izvedbi s pet vrata, opet je vodeći u segmentu na nekoliko europskih tržišta te je Chevroletov najbolje prodavani model u svijetu s preko milijun prodanih primjeraka od svoje premijere 2009. godine. U 2012. bit će predstavljen Chevrolet Cruze karavan čime će biti pokriven još jedan važan segment u Zapadnoj i Srednjoj Europi.

 

 

SUV Chevrolet Captiva i obiteljski jednovolumen Chevrolet Orlando i dalje su vrlo traženi – u 2011. su prodani u 24.300 i 20.600 primjeraka. Prodaja legendarnog sportskog automobila Camara, vodećeg u svojem segmentu u SAD-u, dosegla je brojku od 600 primjeraka u prvih nekoliko mjeseci prodaje na europskom tržištu, od čega je 40% otišlo u Francusku.


Ukupno u Europi Chevrolet je u 2011. prodao rekordnih 517.800 vozila, što je 40.500 ili 8,5% više nego u 2010., te je dosegnut rekordan tržišni udio od 2,61%. Chevrolet je uspio obraniti svoju poziciju najprodavanijeg uvoznog automobilskog branda u Rusiji prodavši u 2011. tamo 173.500 automobila i SUV-ova, što je 57.200 vozila više nego prošle godine te čini tržišni udio od 6,39%.

 

 

Chevrolet je u Bosni i Hercegovini u 2011., jednako kao i godinu ranije, zauzeo visoko peto mjestu na ljestvici najprodavanijih marki osobnih automobila sa 706 registracije što odgovara tržišnom udjelu od 7,00%.
 

Datum objave: 13/01/2012
Komentarišite ovaj članak


Auto Shop Magazin

Facebook