Španski proizvođač automobila zaključio je prvo polugodište ove godine sa 216.500 isporuka, što predstavlja povećanje od 8,2% u odnosu na isti period 2014. godine (200.100). Ova brojka je najbolji polugodišnji rezultat od 2007. godine i postignut je zahvaljujući dobroj prodaji svih modela. I ovoga puta model SEAT Leon je zaslužan za ove rezultate. Prodaja ovog modela porasla je za 9,9% na 86.300 vozila, ili 7.700 vozila više nego u prvoj polovini 2014. godine (78.600). Karavanska izvedba Leon ST jedan je od nosilaca uspješnih rezultata sa porastom prodaje od 45,9% (ukupno: 30.900). Izvedba ST već čini 35,7% od ukupnog volumena prodaje porodice Leon.
Dodatno, prodaja Ibize nastavlja sa uzlaznim trendom, odnosno povećanjem od 6,6% i isporučenih 84.500 primjerka, što je za 5.400 vozila više nego u prvih šest mjeseci 2014. Model Alhambra je važna karika u prodaji i etablirala se kao treći najprodavaniji model u gami. Uz rast od 14,6%, prodaja u prvom polugodištu ove godine iznosila je 13.100 jedinica.
Predsjednik SEAT-a, Jürgen Stackmann, istakao je kako brend nastavlja svoju pozitivnu stopu rasta. " Naša prodaja stabilno se povećava već treću godinu zaredom. Zadovoljni smo sa svim modelima u našem asortimanu i vjerujemo da će nam omogućiti da povećavamo prodaju u narednim mjesecima, iako moramo obratiti pažnju na to kako se naša glavna tržišta razvijaju. Također ističe kako će osvježena Ibiza i Alhambra u mnogome podpomoći uspješnim prodajnim rezultatima do kraja godine. "Dodatno, mi radimo na predstavljanju novih dostignuća u okviru naše ponude i spremamo se za lansiranje našeg kompaktnog SUV-a u idućoj godini,” zaključio je Stackmann.